31. března 2013

Kterak Maroussia k Dioru přišla...

Ahoj, moji milí!

Ano, je to tak! Moji kosmetickou sbírku obohatil lesk na rty od Dioru. 

Ne, že bych vyhrála v loterii. Nebo zanevřela na Essence :) Ani jsem se neuhodila do hlavy. Prostě si jen umím vybrat kamarádku! :) :) Tohoto krasavce mi věnovala, protože ho nepoužívá a "Je jí to líto vyhodit...". Čemuž se ani moc nedivím, za tu cenu! A protože ví, že píšu blog, usoudila, že bych ho mohla zrecenzovat. 




Lesk na rty Dior Addict Ultra Gloss

Lesk Dior Addict obsahuje velké množství pigmentů, které odráží světlo a dodávají tak rtům oslnivý lesk a zářivou barvu. Inovovaná textura perfektně přilne ke rtům a vydrží na nich neuvěřitelně dlouho. Jemný kartáček umožňuje precizní aplikaci.

Obal - průhledný hranatý s plastickým nápisem Dior a se zlatým víčkem s roztomilou "kuličkou" na vršku. Nemůžu tvrdit, že by mě nějak uchvátil, ale vypadá bytelně a na lesku se toho koneckonců zas tolik vymýšlet nedá. A obal není to hlavní, že :)

Aplikátor - klasický "chlupatý" (má to nějaký odborný název?), se kterým se pěkně pracuje. Je přesný a nabírá tak akorát barvy.

Barva - ten můj má odstín 851 A Relish of Berries. Na první pohled jsem si myslela, že to bude nějaká šílená rudá, ale ve skutečnosti je to sice výrazná, ale nijak řvavá teplejší červená. Všechny lesky obsahují "třpytky", které jsou dost výrazné, i když mají stejnou barvu jako lesk, což, aspoň v mém případě, posouvá lesk do kategorie na příležitostné nošení, hlavně na večer. Přes den by vypadal přeci jenom poněkud nepatřičně. 
  
Konzistence - spíš než leskem bych ho nazvala rtěnko-leskem. Je pěkně hutný a dobře se roztírá. Zároveň netvoří nepřirozený nános. Vůně je typicky rtěnková, ale je cítit jen při aplikaci. Lesk skoro vůbec nelepí, za což jsem opravdu ráda. 

Výdrž - výdrž je fajnová. Přežil se mnou čaj. I večeři. Tedy, abych byla přesná, samozřejmě se otírá a na rtech zůstanou hlavně ty třpytky, ale pěkný nádech je na puse pořád. 

Když to shrnu - nevím, co by musel lesk umět, aby mě přesvědčil, abych za něj dneska dala tolik peněz (cca 500 Kč). Když už jsem ho dostala, budu ho ráda používat na slavnostní příležitosti. A možná, jednou, kdybych nevěděla co s penězi a chtěla někoho (nevím koho :) ) oslňovat drahou kosmetikou, nepovažovala bych ho za marnou investici. 





















A co Vy? Máte nějakou dražší kosmetiku?

Žádné komentáře:

Okomentovat