18. března 2013

Levná, levnější, nejlevnější

Ahoj, moji milí!

Přeji krásné pondělí! Sice mě skolil nějaký moribundus (pro neznalé, to znamená závažná choroba neznámého původu, například rýmička a spol. :) ), ale když můžu psát, nic mě nezastaví!

Dneska si dáme recenzi na micelární vody. O Biodermě už jsem psala. Byla to moje první micelárka a nasadila laťku dost vysoko. Bohužel, vysoká je i její cena, takže nemám nijak zvlášť v plánu si ji kupovat pravidelně. Proto jsem zapátrala mezi levnějšími variantami. A kdo se dostal do mého výběru? 

Micelární voda od Dermacolu, Lirene a Blanchette B. (privátní značka Kauflandu)

Momentálně mě zachvátila micelárková mánie. Řekněte mi kosmetika, já odpovím micelárka. A proto projíždím ostatní blogy a hledám, kdo ještě onu zázračnou vodičku vyrábí.  Držím se ovšem v nižší cenové relaci.

Nejdřív si ujasníme, co od micelárky očekávám. Zaprvé, aby mi dokázala dobře a rychle odlíčit oči. Vzhledem k tomu, že nepoužívám vrstvy vodě-odolné řasenky, linky, stíny atd., není ten úkol tak náročný. Přesto se našel jeden adept, který zklamal. A zadruhé, aby byla příjemná na obličeji - žádné lepení, štípání, vysušování... Nakonec z těch tří na 100% obstála jen jedna



Dermacol

O téhle micelárce jsem se poprvédočetla u Lili. Hodně ji chválila a našla jsem na ni i další pozitivní recenze. Proto to pro mně byla jasná volba. Pořídila jsem ji v DM za 129 Kč (takže byla z testovaných nejdražší). Dá se koupit prakticky v každé drogerii, což hodnotím jako plus. A mezi námi, Dermacol považuji za dobrou značku, což může mít pro někoho také svůj význam. Co se týče účinků, byla jsem spokojená. Oči odlíčí bezchybně, nepálí, na pleti je příjemná. Nelepí, neštípe, nepálí. Pleť je po použití krásně hebká a jemná, ba přímo vyhlazená. Voní víc "kosmeticky" než Bioderma. Obal je fajn, nemám, co bych mu vytkla. 

+ odlíčí perfektně oční make-up
+ neštípe, nepálí, nelepí
+ dobrá dostupnost a značka
- nejvyšší cena ze tří testovaných (ale to osobně neberu jako opravdové mínus!)






Lirene

Ach, micelárka od Lirene. Byla součástí (tuším) SenzaBoxu, já ji kupovala v Tetě za 89 Kč, ale za stejnou cenu se dá pořídit prakticky kdekoliv jinde. Takže má bod za dostupnost i cenu. Koupila jsem si ji víceméně ze zvědavosti. Jsou na ni totiž nejvíc rozporuplné recenze. Ne snad ani tak kvůli účinkům, ale protože podle jedněch lepí. Podle druhých nikoliv. Tak jsem to otestovala na sobě :)  Milí přátelé, lepí! Ovšem trošku jinak, než jsem očekávala. Myslela jsem, že se jedná o takový ten "ulepený pocit" po aplikaci. Ale ono nic. Tak jsem si zkusmo přejela prsty po tváři. No, přejela... spíš jsem si je k té tváři přilepila! To je ono "pověstné" lepení. Pocitově jsem nic nezaznamenala, což je pro mně rozhodující a i to "lepidlo" za pár okamžiků vyprchá. Vlastně mi to přijde skoro až zábavné. Obal je klasický, vyhovuje mi možná nejvíc. Co se týče účinků, oči neodlíčí tak dobře jako Dermacol. Je třeba vyvinout větší úsilí, čehož dosáhnu i s kterýmkoliv jiným výrobkem, který používám na odlíčení. Jinak na obličeji je příjemná, nepálí, neštípe. Vůně je zase trošku jinde než Dermacol, není nijak výrazná.

+ cena a dostupnost
+ na obličeji příjemná
- neodlíčí oči tak dobře, jak bych si přestavovala





Blanchette B

Blanchette B je privátní kosmetika Kauflandu. Jako taková je velmi levná. Skoro až neuvěřitelně. Za jejich micelárku jsem zaplatila 29 Kč. Normálně mám trošku zábrany, používat tu nejlevnější kosmetiku. Asi zažité předsudky. Nicméně jsem našla dost recenzí a nikomu po ní kůže neslezla, tak jsem se rozhodla, že to risknu. I když, s tou "micelárností" to asi nebude až tak žhavé. Protože "originální" anglický nápis (Kaufland je německá firma, vyrobeno v Polsku a to celé zakoupeno v jednom středočeském městě :) ) sice hovoří o "Micellar Cleansing Water", v české verzi "Odličovací vody" se ale micely asi "ztratily v překladu". To jen tak pro zajímavost :) Obal průměrný, vůně je taková krémová. Oči odlíčí dobře. Lépe, než Lirene. Nedráždí je, čehož jsem se dost obávala. Ale na pleti pálí. A štípe. Není to nesnesitelné, ale nic, o co bych stála. Kupodivu není kůže zarudlá. Navíc trošku vysušuje. Takže za mně na oči ano, na pleť ne. Opravdu mě to zaskočilo a zklamalo. 

+ cena
+ dobře odlíčí oči
- dostupnost
- pálí na pleti a vysušuje





Takže jasným vítězem je Dermacol. A to ve všech ohledech. Momentálně používám ráno Lirene a na odlíčení očí Blanchette B. Takže teoreticky mám za cenu jednoho Dermacolu dvojnásobné množství něčeho, co se dá samostatně používat. Jenže o tom správná micelárka není. Chci ji právě proto, abych ji mohla používat pořád a na všechno. Na úplný závěr musím říct, že mi micelárka "změnila život". Najednou nepotřebuji několik různých přípravků na odlíčení a čištění pleti. Vystačím si s jednou (dobrou) micelárkou!




P.S. Ještě si brousím zuby na modrou Ziaju... :)

Malá poznámka v fotkám - Vanessa Rozkošná netestovala, jen se mi připletla k focení. A uzávěr od Blanchette B. prostě nešel lépe vyfotit!

A co Vy? Jaké máte zkušenosti s micelárními vodami?

5 komentářů:

  1. Škoda, že mě Dermacol pálí v očích, jinak odličovala hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připadá mi až neuvěřitelné, jak na každého ty micelárky působí jinak! Takže pak ani ty recenze vlastně nejsou směrodatné a všichni musí zkoušet na vlastní kůži :) :)

      Vymazat
  2. S pleťovými vodami od DC mám obecně dobré zkušenosti :) Ovšem... patřím k těm, co používají voděodlné řasenky, linky a stíny, tudíž jsem na vody docela náročná a...nemohu říci, že by mi tahle micelárka odlíčila všechno. To ale dokonale nezvládne ni bioderma...:-/ S ostatními produkrty zkušenost nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám štěstí, že si vystačím s obyčejnou řasenkou :) Bohužel asi žádná kosmetika není "všemocná", no :)

      Vymazat
  3. to je úplne diskutabilné, každý má inú pleť, napríklad mňa táto micelárka vôbec neštípe, takže všetky tieto recenzie sú len subjektívne názory, väčšinu dievčat to potom odradí

    OdpovědětVymazat