7. března 2013

Můj dnešní oběd :)

Zdravím všechny své milé čtenáře!

Mám pro Vás nejnovější příspěvek do rubriky o jídle. A můžu Vám rovnou říct, že to je (zatím) ta největší dobrota, o které se můžete u mě dočíst. Jste napjatí? :)


Gnocchi s kuřecím masem, špenátem a smetanou


Ingredience:

Gnocchi (koupené už hotové - chlazené nebo mražené)
Kuřecí maso (prsní nebo stehenní řízek)
Smetana 
Listový špenát 
Koření dle chuti


Podle návodu na obalu uvaříme gnocchi. Mezitím si kuřecí maso nakrájíme na malé kousky a orestujeme ho na pánvi na trošce oleje. Když se maso zatáhne, přidáme sůl a koření podle chuti - já používám koření na pečené kuře. K masu přidáme špenát - pokud je mražený, je dobré si ho nechat předem povolit. Když špenát povolí, přilijeme smetanu - já jsem použila asi půl klasického kelímku. Necháme chvíli provařit, aby se chutě propojily. Gnocchi můžeme přidat rovnou na pánvičku - krásně se potom obalí smetanovou omáčkou. Hotovo! Původně jsem chtěla gnocchi ještě zapéct, ale hlad byl silnější a lepší už by stejně být nemohly!

Dobrou chuť!





2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Já Ti dávám, viď :) Hele, tak doraž, já Ti něco dobrého uvařím, dlužím Ti to :)

      Vymazat