8. března 2013

Za málo peněz hodně muziky

Ahoj, moji milí :)

Tak jsem zase jednou zavítala do Rosmanna. Vlastně jsem asi nic nepotřebovala, ale měla jsem nutkání si něco koupit. Znáte to :)  Když jsem tak přemýšlela, jakou zbytečnost si pořídit, narazila jsem na tuhle masku. Je od firmy Rival de Loop (což je jedna z privátních značek Rosmanna) a vzorkový "dvojpytlíček" stál lidových 18 Kč. No nekupte to, za tu cenu! :)

Čistící jílová maska

Maska má bílou barvu, s lehkým nádechem do tyrkysova. Na fotce to není vidět, ale po zaschnutí je znát, že není jen čistě bílá. Má příjemnou a na jílovou masku dost nezvyklou krémovou konzistenci, která se dobře nanáší. Vůně se mi ze začátku líbila - je taková typicky krémová. Ale po nějaké době mi začala připomínat Slaměnkové krémy od L Occitane, což není můj neoblíbenější odér. Na obličeji maska trochu štípe, což hodnotím jako mínus, ale není to nic, co by se nedalo vydržet. Koneckonců, můžeme si říkat, že prostě intenzivně pracuje. Slibuje zklidnění a pročistění pleti. A můžu říct, že v mém případě to funguje stoprocentně. Pleť je prozářená a dokonce barevně sjednocená a ani není, navzdory štípání, nijak podrážděná. Jen je na dotek docela vysušená, což je nejspíš způsobeno obsaženým jílem. Trošku mi to vadí, ale krém to rychle napraví. 

Když si to shrneme, tak maska má sice svoje mouchy, ale svým účinkem to spolehlivě vykompenzuje :) A ještě dvě "zajímavosti" - nevím, proč má maska na obalu ty mušle, ale líbí se mi to :) A je škoda, že se nevyrábí v klasickém balení.






















2 komentáře:

  1. Táák to je hodně dobré Až půjdu do Rossmana, kouknu se po tom. Přeci jen, proč to za tu cenu nezkusit!

    OdpovědětVymazat