10. března 2013

Souboj rtěnek!

Přeji krásnou slunečnou neděli všem svým čtenářům :)

Mám docela ráda srovnávací recenze. Třeba i proto, že na některé výrobky mi stačí pár slov a to na samostatný článek prostě nevydá. U těchto rtěnek je důvod ještě trošku jiný. Jaký, to Vám povím v závěru :)

Obě jsou krémové a matné. Obě už se nějaký ten čas prodávají. Obě jsou v blogo světě dost oblíbené. O kom (tedy přesněji řečeno o čem) je řeč?

V dnešním lítém souboji se utkají Lip Seduction od Dermacolu vs Kate by Rimmel

Obě jsem zakoupila v drogerii Teta. Rimmel za 129 Kč a Dermacol za 149 Kč.



Obal

Rimmel - krásná černá elegantní klasika v matném provedení s červeným "podpisem" Kate s nezbytným srdíčkem. Líbí se mi a moc.

Dermacol - inovativní "klikací" otvírání - zatlačíte zespodu na rtěnku, ona povyskočí směrem dolů a pak už jen odstraníte víčko. Pokud bude otvírání fungovat, nemám nic proti. Obal je modrý se zlatými nápisy. Roztomilým detailem je logo Dermacol "vyražené" přímo na rtěnce (viz foto)

Bod pro Rimmel


Tvar

Rimmel - asi nejobvyklejší tvar rtěnky, se kterým se dobře maluje.

Dermacol - pro mně méně častý "vykousnutý" tvar, což mi moc nevyhovuje. Bojím se, že se mi ta slabší část odlomí.

Bod pro Rimmel




Konzistence

Rimmel - krásně jemná a krémová, a co je nejdůležitější, nijak nezvýrazňuje sušší místa na rtech. Ze začátku navíc krásně voněla - teď už tedy voní tak nějak... prostě jak rtěnka :) Na rtech je prostě a jednoduše příjemná.

Dermacol - je také krémová, ale vytkla bych jí, že odhalí všechny nedokonalosti na rtech. A kdo teď v zimě netrpní na nějaké ty šupinky, že. Skoro ji podezírám, že mírně vysušuje.

Bod pro Rimmel




Odstíny

Rimmel - pořídila jsem si odstín 07. Je dokonale matná. To se mi libí. Barva je přirozená, s podtónem do hněda. Rimmel má méně odstínů (a byly dost vybrané).

Dermacol - tady to bylo přesně naopak. Vymalovala jsem si ruku snad všemi testery.  Nakonec volba padla na odstín 03. Není tak stoprocentně matný, jako Kate. Barva má podtón tentokrát oranžový.

Bod pro Dermacol




Výdrž

Rimmel - drží. A drží. A drží. A jestli neumřel, drží tam dodnes! Co víc dodat :) Rtěnka mě opouštěla jen velmi, velmi pozvolna. Asi si mě oblíbila stejně, jak já ji :)

Dermacol - zmizel rychlostí blesku! :( Škoda přeškoda. Jinak by nebyla špatná. Ovšem tímhle se z ní stal propadák. Uznávám, že není problém si rtěnku po nějaké době opravit. Ale ta doba by se neměla počítat v řádech minut...

Bod pro Rimmel

















Myslím, že je jasno. Čtyři z pěti bodů pro Rimmel. Kate vyhrává na celé čáře! :) :)


Malá poznámka závěrem - ne, nemám nikde pořádně vyfocené odstíny. Prostě to nešlo :/ 









A co Vy? Máte zkušenosti s těmito rtěnkami?

6 komentářů:

  1. Zkušenosti mám, je fakt, že Rimmel je asi větší držák, ale mně osobně ani Dermacol nedrží na rtech až tak zle, s nedokonalostmi rtů mi to taky nepřipadá až tak hrozné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to tak vidím, tak Kate boduje u všech s výdrží :) Je fajn, že Ti vyhovují obě :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To jsme dvě :) Aby jí nebylo samotné smutno :)

      Vymazat
  3. U mě vyhrává Dermacol. Bod by měl za obal, tvar, konzistenci i odstíny :)) Kate mi úžasně drží, jenže mé rty nesmírně vysušuje :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, to jsem netušila, že každá má se stejnou rtěnkou tak rozdílné zkušenosti! Vysušování je protivné :/

    OdpovědětVymazat