23. března 2013

Nudle s houbami

Přeji krásný den všem!

Dnes budeme vařit tak trochu na vegetariánskou notu. Mám pro Vás další z nespočtu variací na téma Maroussia otevřela ledničku a šla si vyrábět oběd (večeři). Tentokrát jsem přihodila i houby, konkrétně žampiony. I když mi houby normálně nechutnají, občas mám pocit, že bych to s nimi měla zkusit. A žampiony bývají první na ráně. Zjistila jsem, že když se pouze krátce tepelně upraví, tak jsou dokonce i dobré!

Nudle se zeleninou a houbami

Ingredience:
Instantní nudle
Žampiony
Pórek
Brokolice
Jarní cibulka
Kukuřice v plechovce
Sojová omáčka

Instantní nudle zalijeme vodou a necháme svému osudu. Dají se koupit samostatně, ale stejně dobře poslouží i nudle z čínské polévky, jen prostě vynecháte ty pytlíčky okolo. Žampiony omyjeme a oloupeme z nich vrchní slupku. Pokud máte tak malé žampiony, jako já, klidně si zanadávejte. Sebereme dítěti prkénko, které v nestřežené chvíli odcizilo z linky. Pórek a cibulku omyjeme a nakrájíme na kolečka, brokolici rozebereme na růžičky. Zavřeme mrazák a po sté dítěti vysvětlíme, že to není na hraní. Na pánvi si rozpálíme olej a krátce na něm orestujeme všechny připravené ingredience. Přidáme okapanou kukuřici. Nakonec směs osolíme a podle chuti zakápneme sojovou omáčkou. Překročíme hromadu utěrek a gumovou kačenku, které někdo strategicky rozmístil po celé kuchyni. Slijeme vodu z nudlí a přidáme do nich směs. Uklidíme utěrky a dítě umístíme do jídelní židličky. Zamícháme nudle se zeleninou a můžeme podávat.


Dobrou chuť!





Pokud nemáte dítě, můžete některé kroky vynechat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat