4. března 2013

Šampon ve spreji

Ahoj všem!




Ve Valentýnském příspěvku jsem psala, že bych chtěla vyzkoušet Suchý šampon od Schaumy. Výjimečně jsem nelenila, šampon při první příležitosti zakoupila a pořádně vyzkoušela. Jak to dopadlo se můžete dočíst právě teď!




Nejdřív jsem si samozřejmě přečetla co nejvíce recenzí. Na šamponu mě nejvíc lákaly dvě věci - je ve spreji a údajně nezanechává šedý povlak na vlasech, což je, obzvlášť u tmavších vlasů, největší bolístka snad všech suchých šamponů v prášku. Samozřejmě jsem nepořizovala fotky před a po, takže mi musíte jenom věřit, nebo si šampon vyzkoušet na vlastní kůži, nebo spíš vlasy.

Podle návodu se má šampon důkladně protřepat před použitím, nastříkat na vlasy ze vzdálenosti 20 cm, vmasírovat rukama nebo ručníkem a protřepat. Nic moc složitého ani zdlouhavého. 

Nejdřív je třeba si upřesnit, co od šamponu očekáváte. Pokud efekt čerstvě umytých vlasů, tak Vás asi zklame každý šampon - i kdyby to stokrát slibovat na obalu, sprcha je sprcha! Moje vlasy mají přesně tři fáze - čerstvě umyté, ještě to jde, už to nejde... Obvykle do fáze už to nejde nedojdu. Ale občas moje vlasy prostě druhou fázi přeskočí a já se probudím rovnou ve stavu veřejnosti nepřístupném. A pro tyhle případy je suchý šampon jako stvořený.




Ale abychom se někam dostali. Šampon opravdu funguje! Vlasy vypadají dobře už po prvním nastříkání, po vmasírování a rozčesání nejsou vůbec slepené nebo ztvrdlé, naopak získají až zázračný objem a Vy můžete v mžiku zase vyrazit mezi lidi. Navíc šampon příjemně svěže citrusově voní - tedy ne, že bych to chtěla čichat celý den, ale není to žádná šílená chemická "vůně", což je také velké plus. Opravdu nezanechává šedý povlak a stačí ho aplikovat jen trošku (já ho dávám na pěšinky). 


Pořídila jsem ho v DM za tuším 80 Kč a až mi jednou dojde, tak si určitě dojdu pro další, protože jako první pomoc v případech nouze funguje perfektně!



A co Vy? Máte zkušenost se suchými šampony?

4 komentáře:

  1. S těmi fázemi to mám dost podobné. :) Taky se občas vlasy vzbudí ve stavu "už to nejde", a co s nimi má člověk potom dělat. Proto mám doma suchý šampon, jen si teď nevzpomenu, jaká je to značka... takový modro-bílý, a funguje docela dobře. :) Ostatně, plánuju o něm psát. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by to byla Shauma (taky je modro-bílý a funguje dobře :D ). Mně hodně vyhovuje i ta aplikace. Vážně nechápu, jak jsem bez něj mohla doteď fungovat! :)

      Vymazat
  2. Fáze "už to nejde" mě pobavila :D Je to zrádné, před spaním vypadají vlasy fajn a ráno je to na culík a čepici :/ Ale kupodivu se k mně kouzlo suchých šamponů ještě nedostalo, asi jsem jim moc nevěřila... Teď o tom ale popřemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se jim vyhýbala jako čert kříži! Hlavně mě vždycky odrazovalo to vyčesávání. S tímhle jsem ale vážně spokojená :)

      Vymazat