2. března 2013

Jak jsem začala používat noční krém

Ahoj, moji milí :)

V dnešním příspěvku bych Vám ráda představila svůj noční krém od Oriflamu, konkrétně Skin Energy z řady Optimals.

Poslední dobou to vypadá, že mám kosmetiku skoro jen od Oriflamu, že? Ale spíše je to tak, že jejich věci jsem používala hodně dřív, takže je mám vyzkoušené.
















Noční krém, jak už jsem psala tady, je pro mně celkem novinka. A protože jsem na krémy relativně háklivá - tedy spíš, moje pleť, často si kupuji krémy od Oriflamu. Ptáte se, jak to souvisí? Jednoduše tak, že nevyhovující výrobek se dá v určité lhůtě vrátit, což v obchodě nejde. Naštěstí jsem tuhle možnost nevyužila, krém mi vyhovuje natolik, že už mám druhé balení. Je to, tuším, nějaká limitka, takže se teď už dá koupit jen v nějaké doprodejní akci, což je škoda, na druhou stranu díky tomu vyjde na něco málo přes stovku za 50 ml balení.

Vůně. To je to první, co Vás na krému upoutá. Cítím z něj trošku meruňky (připomíná mi meruňkový jogurt Florian :D ), trošku hrušky a jablka. Prostě super ovocná vůně, která je tak akorát výrazná na první přivonění, ale po aplikaci si ztratí - jinak by se na mě asi v létě slétaly včely... Konzistence je hutná a zároveň lehká, stačí ho trošku, krásně se roztírá a rychle vstřebává. Nepálí, nevysušuje, nedráždí, nezanáší póry, prostě ideál :) . Pleť je po něm krásně hebká a jemná, nemůžu si stěžovat.
















Vlastně asi není ani co dodat - kápla jsem na opravdu příjemný noční krém, který s radostí používám.


A co Vy? Používáte speciální noční krémy?

4 komentáře:

  1. Používam asi pol roka nočný krém od LOREAL.ale nevidím nejakú zmenu :))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že lepší žádné změny, než nějaká alergická reakce, že :)

      Vymazat
  2. Já používám stejný noční i denní a nikdy jsem snad ani speciální noční krém neměla :D Jinak s krémy od Oriflamu žádnou zkušenost nemám. Nicméně tenhle vypadá docela dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že Ti vyhovuje jen jeden, ušetříš místo v koupelně :) Já toho mám od Oriflamu relativně dost, tenhle krém je asi nejlepší ze všech :)

      Vymazat