6. března 2013

Něco na té Essence je...

Ahoj, moji milí :)

Dnes si dáme jen takový rychlý obrázkový nakupovací článek, protože venku je nehorázně krásně, tak je úplně hřích sedět doma u PC!

Při dnešní návštěvě v Tetě jsem se, čistě náhodou, zastavila u stojanu s Essence. Chtěla jsem si jen kupit nějakou vysunovací tužku na oči. Pro jistotu jsem si vzala rovnou dvě. A potom jsem ještě narazila na "zbytkový koutek" - nejsem si úplně jistá, jestli to byla výprodej nebo ne, kde jsem ukořistila bronzer (měli dva odstíny a oba mi na tom super přirozeném drogerkovém světle přišly stejné, ale pro jistotu jsem zvolila jedničku) a ještě dvoje mono stíny. Zlatavé ladí k tužce a fialová je moje stálice :)

Možná časem přibudou i recenze, zatím přidávám jen fotky, ať víte, na co se můžete těšit. Z nákupu mám každopádně radost (i když moje peněženka asi tolik ne) a doufám, že se mi nové přírůstky osvědčí.



















A co Vy? Udělali jste si v poslední době radost?

2 komentáře:

  1. Mě Essence často zláká. Vždycky si u jejich stojanu říkám...to je levné, to si vezmu. Takhle si to řeknu řeba u deseti věcí, pak u pokladny třeštím oči, kolik platím :D Radost jsem si udělalana posledy v pátek v MACu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Já jsem taky nechápala, proč těch "pár levných věcí" stojí tolik :)

      Vymazat