16. března 2013

Březen - do drogerie vlezem!

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Březen je přesně v polovině a já už zase něco chci. Ehm, chci říct, potřebuji :) Ale jsem celkem skromná - jen čtyři věci, které mi ale opravdu akutně schází v mé kosmetické výbavě. Chcete se podívat, o čem je řeč?






Micelární voda od Ziaji - momentálně ujíždím na micelárkách (a taky pro Vás chystám recenzi). Ziaja dělá micelární vody dvě - jednu s růžovými květy, která není údajně nic moc a tu druhou, modrou, kterou si naopak všichni dost chválí. Jen kdyby byla lépe dostupná!

Balea Kokosový šampon - když čtete blogy, nemůžete ho minout. Už jsem ho měla v ruce, ale když jsem zjistila, že je na barvené vlasy, zase jsem ho vrátila zpátky. Jenže mi to nedá. A za tu cenu ho prostě chci vyzkoušet!

Maybelline Affinione minerální korektor - mé kruhy pod očima doslova křičí - chceme korektor! Prošla jsem dost recenzí (jak taky jinak!) a na jejich základě jsem si vybrala značku Maybelline. Doufám, že nezklame!

Macadamia péče o vlasy - od chvíle, kdy jsem o téhle značce četla u Rendy, mi prostě nedá spát. Proto se teď pídím, kde by se dala sehnat za nejlepší cenu :)


A ne,  opravdu nemám v plánu dělat si nákupní seznam na každý měsíc... tedy doufám! :) 

6 komentářů:

  1. micerálku od Ziaji by som vyskúšala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych ráda, ale objednávat z e-shopu se mi moc nevyplatí, snad na ni někde narazím :)

      Vymazat
  2. já myslím, že nákupní seznam na každý měsíc je dobrý, může to šetřit peníze. nebo naopak..já si ho vždycky udělám, a pak si buď za a) koupím něco zucela jiného nebo za b) koupím věci ze seznamu, ale k tomu ještě spoustu dalších :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím šetřením penězi nevím, nevím :) Mě na tom beztak nejvíc baví to sestavování koláží :) Ale souhlasím, že to tříbí myšlenky, co si koupit (a ještě pár věcí k tomu) :)

      Vymazat
  3. ja mam len dve poznamky - Ziaja urcite nema len dve micelarky - ja mam este jazminovu a mozno to nie je vsetko, nemam Ziaju az tak prestudovanu, a tu Macadamiu je este dnes mozne kupit z Feelunique s 15% zlavou - Velkonocna akcia - to len taky tip.

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat