29. března 2013

Proč toho máš tolik?

Ahoj, moji milí :)

Dnes si dáme zase jeden vyprávěcí článek, doufám, že Vás  nebude nudit a myslím, že se v něm i poznáte. Nebo lépe řečeno, poznáte v něm své drahé polovičky. 

Za normálních okolností má můj muž na práci "důležitější" věci, než se starat o to, kolik mám kosmetiky. Ale čas od času má potřebu komentovat moje zkrášlovací procedury. Dámy, přiznejme si to, kolikrát už jsme slyšely následující věty? :)

Proč toho máš TOLIK?! Tuto větu dejte vytesat do kamene! :) Nutno podotknut, že u nás tomuto výkřiku zpravidla předchází dobře známý zvuk kosmetiky sypající se z koupelnové skříňky... :) Zvláštní, že na mně se krémy nevysypou. A nejvtipnější na tom je, že já opravdu TOLIK kosmetiky nemám. Prostě nemůžu za to, že si nevystačím s holením a krémem  na ruce, no :)

Už jsi tam hodinu! Nikdy, opravdu NIKDY, jsem nebyla v koupelně hodinu :) 

Nemusíš se malovat, za chvíli budeme zpátky. Já vím, že se NEMUSÍM malovat, ale nechápu, jak to souvisí s tím, jak dlouho budu mimo domov :)

Nemaluj se, aspoň Ti to déle vydrží. Zajímavá teorie na téma šetření šminkami - ale já si je prostě nekupuji pro to, aby mi vydržely, že :)

Co Ti to zase přišlo? Ať žije internetové nakupování! :)

Ty jsi nějaká NAMALOVANÁ! Tahle věta mě dostala do kolen. Ano, doma se většinou nelíčím, na druhou stranu není třeba z toho dělat takovou vědu :) :)


Musím podotknout, že on to tak nemyslí :) :)


A co Vy? Poznali jste se?

2 komentáře:

  1. Já tyhle věty slýchávám od rodičů :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D naprosto přesně. Ale přítel se to už rozhodl radši nekomentovat. Já se taky nepletu do jeho aut a her na počítači :D Skvělý článek =)

    OdpovědětVymazat