21. března 2013

Linka ve fixu od Essence

Ahoj, moji milí :)

Dnes se podíváme na zoubek lince ve fixu od Essence. Kupovala jsem ji v DM za tuším 70 Kč. Originální název je Superfine Eyeline Pen.

Touha po černé fixe na oči mě přepadla celkem znenadání. Znáte to. Někde něco vidíte, sice moc nevíte, k čemu Vám to bude, ale prostě to chcete a to nejlépe hned! :) Za normálních okolností není černá linka nic pro mně. Navíc na oči používám jen klasické tužky a tou se pěkná tenká černá linka kreslí špatně. Když se k tomu přidá i moje šikovnost, nepomůže mi už nic :)

Když jsem se tak jednoho dne probudila s potřebou vlastnit tuhle vymoženost, nejdříve jsem samozřejmě prošla všechny recenze (ne, že by výběr byl nějak závratný) a nakonec v poměru cena/výkon/dostupnost zvítězila Essence. 

Nejsem si úplně jistá, jestli jsem si pro začátek vybrala toho nejideálnějšího adepta. Fixa má dlouhý, tenký a opravdu hodně ohebný hrot, takže manipulace není úplně jednoduchá. Myslím, že s nějakým kratším a pevnějším fixem by se pracovalo lépe. Ale zase tak strašné to není. Horší je, že ačkoliv na horním víčku dokážu lehce namalovat pěknou tenkou (a skoro rovnou :) ) linku, dole to prostě nejde, ať dělám, co dělám. Aplikátor se pod řasami prostě ohne a nemaluje. Pro mně to až takový problém není, tužku záměrně používám jen na horní víčko, ale věřím, že někoho by to mohlo štvát. Na druhou stranu přiznávám, že to je možná jen technická závada na mojí straně a časem se to poddá.

Jinak je fixa fajn. Vydrží bez problémů celý den, neobtiskuje se, nerozmazává, nedrolí. Zároveň jde dobře odlíčit, což hodnotím jako plus. Barva nemá nijak tvrdý odstín. Nedovedu posoudit, jak by se s ní kreslily silnější linky (ale na fotce je vidět, že by to šlo). Nakonec, mě tahle nenápadná verze na experimentování a učení postačuje a za ty peníze hodnotím hlavně skvělou výdrž.

Takže pokud chcete, tak jako já, nějakou tu fixu vyzkoušet a nechcete pro začátek investovat myslím, že Essence je dobrá volba.










A co Vy? Máte nějakou fixu na oči?

6 komentářů:

  1. ja mám jednu z Oriflame, ale už sa chystám ju vymeniť,takže Ďakujem za tip :) Essence je pre mňa veľmi dobrá značka :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad Oriflame jsem taky přemýšlela, ale neměla moc dobré recenze. Není zač, doufám, že budeš také spokojená :)

      Vymazat
  2. Mně fixa vyschla :D Abych Ti napsala taky něco přínosnýho, měla jsem od NYXu a byla na nic, poněvadž se suchou se malovat nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš z toho, že si kupuješ drahou kosmetiku... :D Ale tak každá časem vyschne, ne? :)

      Vymazat
  3. Já mám fixu od Dermacolu a je fajn, vyhovuje mi víc, než tekutý nebo gelový linky. A až vyschne, tak zkusím třeba tuhle, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, že jsem ji až tak moc nechválila a přesto ji chcete "všichni" vyzkoušet :) Na Dermacol se mrknu, tu značku mám docela ráda :)

      Vymazat