13. března 2013

Zase jeden BB

Ahoj, moji milí :)

Nejdřív se musím pochlubit (no dobře, ono na tom není nic k chlubení, ale stejně mám radost) - došlo mi, že mám na blogu nastavené špatné časové pásmo (+9 hodin), takže mi to samozřejmě házelo nesmyslné časy příspěvků. Ono devět hodin je devět hodin, že :) Ale tak nějak jsem to zatím moc neřešila. Nicméně teď už je to O.K. :) Tak popojedem :)


Dnes si dáme recenzi na BB od Garnieru. Tedy, v podstatě spíš mini-recenzi. Jednak jsem měla jen vzorek a jednak... no, to se dozvíte :)

Jak už jsem psala tady, BB krémovému šílenství jménem Garnier jsem se úspěšně vyhýbala. Recenze jsou dost rozporuplné a proč si kupovat něco horšího (rozuměj Garnier), když můžu mít rovnou asijský originál - v mém případě Skin 79.




Ale včera jsem otevřela schránku. Kromě asi sto letáků na mně vypadl také DM magazín. A v něm byl vzoreček BB. Jmenuje se Miracle. To, pokud mi moje paměť (a Google překladač) dobře slouží, znamená Zázrak. Tento BB je navíc 5 in 1, má slogan Bezvadně Bezchybný a byl v odstínu Light. Ještě k tomu je určený na smíšenou až mastnou pleť. V tom bych se našla. Když už mi ho někdo naservíruje doslova až pod nos, proč ho nezkusit? Aspoň mám porovnání. I když, v tomhle případě je to trošku ošidné. Zrovna teď běží v televizi (kromě reklamy na BB Garnier proti vráskám :) ), jakási reklama, opravdu netuším na co, ve které se říká : "Jsi tak rychlý, za kým běžíš..." a tak dále. A na Garnier to platí stoprocentně. Ještě Vás to baví číst? Dobrá, přejdeme k věci! :)

Garnier hezky voní. Má příjemnou, dobře roztíratelnou strukturu, která mi připomíná spíš klasické tónovací krémy. Je mastnější, takže se dá velmi dobře použít i bez podkladového krému. Sice to má i stinnou stránku - o zmatnění nemůže být ani řeč, ale to se spraví prostým přepudrováním. Opravdu hodně dobře kryje. Opět bych to přirovnala k tónovacímu krému nebo dokonce i make-upu. Výdrž je skoro celodenní, i když k večeru trošku zalézá do pórů. Nedělá mapy. Nevysušuje. Byl by moc fajn. Nebýt toho odstínu! Pohleďme pravdě do očí. Tohle prostě soudruzi z NDR nevychytali. Ne a ne. Už když jsem vzorek otevřela, říkala jsem si, že to bude moc tmavé. Moc oranžové. Ale myslela jsem, že to, jak je ostatně dobrým zvykem BB krémů, zoxiduje na tu správnou barvu. A ono nic. Za celý den (!) se barva nezměnila. Nakonec to nebylo TAK hrozné, ale o nějakém přirozeném efektu opravdu nemůže být řeč. Prostě to na pleti nevypadá dobře. Dělá se ještě odstín Medium, který je předpokládám ještě tmavší. 

Když to shrnu. Pokud se na tenhle výrobek budu dívat jako na BB krém, tak nemá šanci. Protože BB má být hlavně přirozený. V případě, že ho posuzuji naprosto nezávisle na názvu, tak bych byla s jeho vlastnostmi  opravdu spokojená. Kdyby ovšem měl ten správný odstín! 

Pořád je mi záhadou, proč se v Garnieru snaží vyvinout nějaký BB krém. Vím, je to hit a tahák na zákaznice. Jenže si myslím, že mají před sebou ještě dlouhou, předlouhou cestu ke skutečnému BB.


















A co Vy? Zkoušeli jste BB od Garnieru?

2 komentáře:

  1. Nezkoušeli, páč je to bída už od pohledu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipe! :) Ale to nepoznáš, dokud to nezkusíš, že... nebo dokud to za Tebe nezkusím já!

      Vymazat