20. března 2013

Jak si NIP+FAB vylepšil reputaci

Ahoj, moji milí :)

Tentokrát se chci s Vámi podělit o své nadšení z tělového másla od NIP+FAB. Ano, to je to máslo, o kterém už jsem jednou psala. To samé, které bylo v Senza i Lady Boxu. Takže už jste ho viděli asi tak stokrát. Já ho z krabičky nemám, pořídila jsem ho na Votoči - protože jsem hrozně lakomá a co se týče poštovného, tak to platí dvojnásob. Levné věci se prostě z internetu (většinou) objednávat nevyplatí. V prvním boxu jsem našla vůni Mango Smoothie. Máslo mi vyhovovalo svou konzistencí i hydratací, jediné, co mi trošičku vadilo, byla vůně. A pořád mi nešla z hlavy varianta Coconut Latte. Když se máslo znovu objevilo, zapátrala jsem na bazarech a hle, další přírůstek do rodiny NIP+FAB je doma!

Nebudu se asi opakovat na téma obal, hydratace nebo konzistence - nic se nezměnilo, všechno mi stále vyhovuje. Popovídáme si o vůni. Je perfektní. Žádné podezřelé dozvuky nebo podtóny, voní krásně jemně kokosově. Není chemická. Je tak akorát výrazná - spíš nevtíravá. Myslím, že potřebuji plné balení. Myslím, že si ho i koupím :) Další dvě vůně (pistácie a třešeň) mě vůbec  nelákají, ale s kokosem myslím nikdo nemůže šlápnout vedle.






2 komentáře:

  1. Tak přece jsi neodolala :D A já už plné balení mám a jdu na něj :P A nesjpíš si ho koupím i od té piastácie, ach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, inspirovala jsi mně... :) Já se asi poohlédnu po dalším cestovním balení :)

      Vymazat