24. března 2013

Jahody v čokoládě


Ahoj, moji milí!

Dlouho jsme tady neměli žádnou recenzi na masku od Freemana  Tentokrát bude řeč o lákavé variantě čokoláda-jahoda.

Detoxifikační maska čokoláda a jahoda Freeman

Maska voní jako Granko. Nebo krém do pařížských rohlíčků. Mňam! Jahody nikde nevidno. Sice jsem čekala trošku něco jiného, ale kdo by neměl rád teplé kakao?

Barva je světlounce hnědá, což mě překvapilo. Myslela jsem, že bude tmavší – jako pravá čokoláda. Ale to už bych chtěla asi příliš  Po nanesení na obličej jsem získala celkem jasnou představu, jak bych vypadala, kdybych chodila do solária. Nebo se natírala samoopalovacím krémem. Tohle mě na Freemaních maskách baví asi nejvíce. Rozličné barvy a vůně.

Konzistence je taková skoro až pěnová. Nebo máslová. Nejvíc ze všeho mi vlastně připomíná již zmiňovaný krém do vánočních rohlíčků. Krásně se roztírá a je taková jemná.

Maska dobře zasychá, po aplikaci nepálí ani nepne a dobře se smývá.



Co se týče účinků, není to tak úplně jednoznačné. Maska je doporučována hlavně  na T-zónu, protože zmenšuje póry, zároveň se mluví o výživě a hydrataci a najdeme zmínku i o normální a suché pleti. Z mé zkušenosti si s póry poradí dobře, ale co se týče výživy nebo hydratace, tak o tom nemůže být ani řeč. Popravdě jsem od výrobku čekala o dost víc a v rámci mých zkušeností s touto značkou se maska řadí na poslední místo, což mě trošku mrzí.

Pytlíček jsem pořídila v Tetě za 35 Kč, ale znovu si tam pro něj určitě nepůjdu. A jen tak mimochodem jsem si všimla, že omezený sortiment značka Freeman nabízí i Kaufland (aspoň ten náš).







A co Vy? Jaká je Vaše oblíbená maska?

Žádné komentáře:

Okomentovat