3. dubna 2013

Duben, měsíc lásky

Ahoj, moji milí!

Ne,  nezbláznila jsem se, ani nemám vadný výtisk kalendáře :) Pro někoho je měsícem lásky únor, pro jiného květen, ale já mám asi nejzamilovanější měsíc duben. V dubnu jsem se narodila. Taky jsem se v dubnu vdávala. V tomhle měsíci jsme počali miminko. A navíc, můj blog má půlroční výročí!

A tak jsem se rozhodla děkovat :)

Evě - za to, že je, že mě čte a podporuje a taky za tu kosmetiku, co mi věnovala k recenzi :) Za to, že mi objednala moje první BB krémy a štětce z E-bay. Za to, že čte všechny moje zprávy. A tak vůbec!

An. - za to, že byla mým prvním přidaným čtenářem. Ona, která má tak úžasný blog mě začala číst v době, kdy jsem měla doslova pár článků. A čte mě pořád. A komentuje. Moc si toho vážím!

Trb - za její články o BB. Za články od rtěnce Kate od Rimmelu. Za článek o henně. Taky za všechny články o Alverde. Mám pokračovat? :)

Bebe - za krásný a originální blog o přírodní kosmetice, hlavně za článek o tělovém másle Alverde.

Lili - za články o BB. Za článek o micelárkách. Za další krásný a inspirativní blog.

Evelin - za milý blog a za článek o rtěnce Lip Seduction od Dermacolu. A za všechny ostatní články :)

Madalen - za článek o šamponu Ultimate Volume od Gliss Kur. A hlavně za super úžasný e-shop, kde jsem si koupila svoji první Sleek paletku (na kterou se chodím dívat a je mi tak líto ji začít používat!)

Andree - za to, že mě čte a komentuje a že začala blogovat v přibližně stejné době, jako já. A má hezčí fotky!

Adele - za každodenní krásné, chutné a inspirativní recepty.

Fitness girl - za zajímavé čtení, za super fotky jídel a za to, že jsem začala snídat ovesnou kaši.

Nikki - za představení Jillian Michaels. Za Boba Harpera. Za tu největší a nejúžasnější motivaci!

A také všem, kdo mě kdy četli nebo budou číst. A samozřejmě děkuji sobě, že jsem to se sebou tak dlouho vydržela!

6 komentářů:

  1. To je milé. :)
    Vážně jsem byla první? No, já to tu čtu moc ráda, abys věděla. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně, na prvního čtenáře se nezapomíná :)
      Díky za milá slova :)

      Vymazat
  2. :-* Přeju Ti jen to NEJlepší k Tvým dnešním narozeninám Majdo, ať Tě výhledově neopouští blogovací můza a já mám co číst. :) Jsem ráda, že Tě mám. xoxoxo

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, tolik krásných vzpomínek na duben, to je skvělé! Gratuluju k narozeninám - jak tvým, tak i těm půl ročním blogovým :-) Přeji vám hlavně pevné zdraví a spousty inspirace!
    A děkuji ti za krásná a milá slova, děkuju moc :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duben je prostě skvělý! :) Děkuji za gratulace a za milá slova :)

      Vymazat