27. dubna 2013

Léto s levandulí

Ahoj, moji milí!

Dnes Vám budu vyprávět o Bio regeneračním obličejovém oleji s vůní levandule od Saloos.

Pokud mně čtete pravidelně, tak jistě víte, že jsem si obličejový olej oblíbila díky vzorečku s vůní granátového jablka, o kterém jsem psala tady. Rozhodla jsem se proto nezůstat jen u jednoho druhu a pátrala jsem, která varianta by mi vyhovovala nejvíce. Nakonec jsem se rozhodla pro levanduli - jednak mám tuhle vůni ráda a navíc pořád podvědomě tíhnu ke kosmetice, která má pomáhat v boji s akné.




Vůně
Vůně je bez debat dokonalá. Voní prostě jako čerstvá levandule. Žádné zatuchlé vonné pytlíčky nebo kosmetika s podivným zápachem. Prostě si představte, že jdete na zahrádku, utrhnete si snítku čerstvé levandule a přivoníte si. Přesně takhle olejíček voní. Připadá mi to prostě neuvěřitelné :)

Obal
Je bytelný, i když skleněný (ale stejně se obávám dne, kdy mi upadne v koupelně na dlaždičky... no, snad se to nestane!) Má i praktické kapátko, jaké známe z kapek do nosu (já vím, divná asociace, ale prostě si na to vždycky vzpomenu). Takže dávkování je na jedničku. 

Účinky
Tady, i když nerada, slevím ze svého nadšení. Pořád olejíček porovnávám s jeho granátovým kolegou. A zatímco o tom prvním jsem ani nevěděla, že ho mám, po levanduli mi obličej trošku pne. Není to nijak nepříjemné, to rozhodně ne a asi je to způsobené tím, že jde o jiný druh, ale prostě jsem to nečekala. Navíc se o dost hůře vsakuje, i když ho používám jen nepatrné množství. S hydratací to není nijak slavné - nepoznám rozdíl od svého nočního krému. S pletí mi celkem nic nedělá - ani v tom dobrém, ani ve špatném slova smyslu. Myslím, že jsem přeci jen nezvolila tu nejlepší variantu a možná se časem vrátím k tomu granátovému jablku - což je asi signál, že už mám zapomenout na kosmetiku určenou pro "puberťáky" a začít se rozhlížet po regále s omlazujícím sortimentem... to snad ne :) :)

Olejíček jsem koupila v DM za 149 Kč.


Když to shrnu - i když to tak možná vypadá, nejsem úplně zklamaná, ale asi jsem od levandule čekala víc, než mi může dát. 

































A co Vy? Jakou máte se Saloos zkušenost?

6 komentářů:

  1. Tento olejíček mne velmi zklamal - akné mi naopak zhoršil :/ A pleť mne po něm také plnula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidím, že máme podobné zkušenosti... mrzí mě to, nevím, jestli mám zkoušet i další nebo radši ne... :/

      Vymazat
  2. Mě primárně na pupínky pomohl, ale třeba po týdnu používání naopak, se to hrozně zhoršilo, tak jsem zkusila taky od Saloosu Tee-Trea Manuku, která je určená přímo na akné, taky mi to spíš pleť zhoršilo, tak jsem oleje opět přestala používat a vracím se do normálu. Asi mi nejsou určeny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že oleje jsou spíš taková doplňující péče ke krému, než přímo pro každodenní použití, obzvlášť na problematickou pleť - přeci jen, pořád je to olej :)

      Vymazat
  3. Vypadá to moc pěkně, ale jelikož trpím na mastnou pleť tak olejíčky nejsou asi nic pro mne :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to dobře vybírat a používat ho spíš jako doplněk než v jednom kuse. Ona je mastná pleť často vysušená právě v důsledku používání odmašťující kosmetiky (což není z mé hlavy, ale říkala mi to kosmetička :) ).
      P.S. Miluju Tvůj blog :)

      Vymazat