25. dubna 2013

Rychlovky

Ahoj, moji milí!

Jistě jste si už všimli, že do své rubriky Fast Food přidávám samé rychlé a jednoduché dobroty. Odtud také ostatně vznikl její název. Dnes mám pro Vás pár fotek jídel, která se svojí jednoduchostí vymykají i této rubrice :) Takže hlavně obrazem - i když, asi budu muset začít připravovat nějaká fotogeničtější jídla :) :)


Velikonoční žemlovka 

Recyklace ostatků beránka - rychlá a výborná snídaně, doplněná o zakysanou smetanu














Ovesná kaše

Oblíbená snídaně když mám čas - varianta s mraženými malinami a jahodami, k tomu sušené brusinky a medovo-brusinkový sirup















Rychlá ryba

File opečené na másle společně s brokolicí a cherry rajčaty a jako příloha kuskus. Všimněte si na druhé fotce plastové lžičky - tu si pohotově připravila moje malá degustátorka! :)















Salát z krabích tyčinek

Krabí tyčinky, vajíčko na tvrdo, kukuřice, majonéza, citronová šťáva - lahoda! Vtipné je, že tuhle kombinaci jsem vytvořila podle aktuálních zásob a když jsem pak hledala na internetu další inspirace, jako první mi vyjela úplně stejná varianta na salát (jen s přidanou cibulí)











Dobrou chuť!

4 komentáře:

  1. nevím, co bych dělala bez ovesných kaší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji teda dávám spíš jen občas jako zpestření, ale taky je mám ráda :) Hlavně vločky a mléko jsou doma pořád a nezkazí se :)

      Vymazat
  2. Všechno to vypadá skvěle :-)...

    OdpovědětVymazat