17. dubna 2013

Oblíbenci od Gliss Kur

Ahoj, moji milí!

Dnes si budeme povídat o mých oblíbených vlasových výrobcích od značky Gliss Kur.

Na téhle značce mě vždycky nejvíce zaujala ta úžasně kudrnatá slečna z reklamy :), ale jinak jsem ji v obchodech přecházela celkem bez povšimnutí. Až jsem jednou dostala od kamarádky jejich bezoplachový balzám na vlasy s vůní růží. Něco Vám povím. Co se týče vlasové péče, jsem nesmírně líný tvor. Proto (skoro) nikdy nepoužívám kondicionéry, balzámy nebo masky. Prostě vlasy umyji a jdu. Navíc mi přijde, že všechny tyhle přípravky vlasy tak akorát umastí a efekt (obvykle) veškerý žádný... :) Nicméně když už mi někdo něco věnuje a ještě si to chválí, tak bych byla bláhová, kdybych to nevyzkoušela, že! Sprej mě zaujal a od té doby si ho kupuji (na moje poměry) pravidelně. 

Šampon už na svém blogu chválila Madalen a já jsem podlehla nějakému tušení, že by mi mohl vyhovovat. To bylo ovšem ještě před tím, než jsem si pořídila kokosáček :) Ale i přes to mám tenhle šampon ráda a jsem přesvědčená, že se k němu budu vracet - i kdyby jen proto, že se šampony mají střídat. A o čem je vlastně celou dobu řeč?





















Regenerační expres balzám Gliss Kur

Jejich balzámy ve spreji seženete v mnoha různých variantách (je jich tuším pět), podle typu vlasů. Já mám zrovna na lámavé vlasy bez lesku, ale přiznávám se, že je vybírám spíš podle vůně a taky ráda zkouším další varianty :) Zatím mi vyhovovaly všechny tři, co jsem měla, takže v tom ani nevidím nějaký závratný rozdíl. Sprej se dá použít jak  na suché vlasy (s tím ale žádnou zkušenost nemám), tak klasicky na vlasy vysušené ručníkem. Balzám se skládá ze dvou částí (ne, že by to na fotce vidět... :) ), teprve po protřepání se spojí v jednolitou tekutinu. Vlasy nezatěžuje a nemastí, pěkně voní, jednoduše se aplikuje a usnadňuje rozčesávání, což je hlavní důvod, proč ho používám. No a taky pro ten pocit, že pro svoje vlasy dělám něco navíc :) :) To, jestli působí na roztřepené konečky Vám nepovím, ale myslím, že ať už si reklamy říkají co chtějí, jedinou účinnou pomocí na tenhle problém jsou opravdu nůžky :) 200 ml balení stojí kolem 90 Kč a myslím, že to není špatná investice pro ty, kteří chtějí něco voňavého a rychlého pro lepší rozčesávání - třeba pro mně :)



Gliss Kur Hair Repair Ultimate Volume

Tenhle šampon rozhodně umí překvapit! Moje první pocity byly asi takové, že moc nepění, o vůni by se dalo polemizovat, nějak extra výrazný pocit čistých vlasů jsem taky neměla a o rozčesávání díky nepřítomnosti silikonů snad ani nemluvím. Ale pozor. Když jsem překonala všechny tyhle peripetie, byla jsem odměněna hebkými, jemnými a nadýchanými vlasy po dobu tří dnů! Tomu říkám oslňující finiš! Musím říct, že po pravidelném používání jsem si zvykla na vůni, pěnu to taky udělá a vůbec, ten první dojem byl nějaký zavádějící. Naštěstí efekt super vlasů přetrvává a já jsem za to hrozně moc ráda. Šampon jsem kupovala za 80 Kč, jen se mi zdá, že docela rychle ubývá. Ale to se vykompenzuje tím, že si nemusím mýt vlasy tak často :)


Oba výrobky jednoznačně doporučuji a věřím, že v rámci sortimentu Gliss Kuru si vybere snad každý - snad každá řada nabízí kromě šamponu na daný typ vlasů také balzám, masku, regenerační péči, kondicionér... 




A co Vy? Líbí se Vám slečna z Gliss Kur reklamy? :) :)

2 komentáře:

  1. Gliss Kur milujem! mala som už skoro všetky produkty od nich :)) a tento sprej je skvelý

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím používala jen spreje a byla jsem spokojená, šampon mě přímo nadchnul :) :)

      Vymazat