22. dubna 2013

Fotopostřehy - nakupování

Ahoj, moji milí :)

Rozhodla jsem se přidat novou rubriku na způsob Instaweeku nebo Random fotek. 

Původně tenhle článek vypadal úplně jinak. Jenže se mi "podařilo" ho celý smazat. Ehm... :D 

Doufám, že se Postřehy stanou tradicí a že se mi vždy podaří jim dát nějaké, aspoň vzdáleně podobné téma. 


Nakupování





V Gate mají pěknou kolekci sportovního oblečení za super ceny!




Prodavačka ve Zdravé výživě mě zdařile ignorovala až do chvíle, kdy jsem jí udělala tržbu. Potom mi dokonce podržela dveře, abych mohla projet kočárkem... No jo, náš zákazník, náš pán!



Měla bych ty krabice s musli aspoň načít, než si koupím další!




Za tři měsíce, co jsem zrušila smlouvu s mobilním operátorem a přešla zpět na předplacenou kartu jsem provolala zhruba stejně, jako jsem před tím zaplatila za paušál. Docela rozdíl, že? :)




A co Vy? Jak jste na tom s nákupními zážitky? A co říkáte na novou rubriku? 

2 komentáře:

  1. Mně se tahle rubrika moc zamlouvá :) Jinak mysli mám fakt ráda, jinou snídani už si skoro ani neumím představit. A do toho Gatu se pdovím. Nidky jsem totiž neměla otřebu dávat do sportivní výbavy moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mně je mysli na snídani takové "hladové", dávám si ho spíš na svačinu.
      V tom Gate mají opravdu pěkné věci, i kraťasy a různé kalhoty, určitě to stojí za obhlídku :)

      Vymazat