12. dubna 2013

BB s nejdelším názvem aneb Missha

Ahoj, moji milí!

Poslední dobou mám trošku větší pauzy mezi články, což mě mrzí, ale snad se to zase zlepší. Testování je zkrátka delší proces, než se zdá. I když jsou případy, kdy postačí jednou a dost! :)

Dnes si dáme recenzi na BB krém od značky Missha. Tento vzoreček jsem dostala zdarma k nákupu jiných BB, jinak mě tahle značka zatím moc nelákala. Asi jsem měla tušení :)


Missha Signature Real Complete BB Cream

Ani pořádně nevím, čím začít. 

Krytí je dobré. Lepší, než u Skin 79. Konzistence mi přijde zároveň hutná i tekutá (možná to je poznat i z fotky), každopádně něco mi na ní vadí. Bohužel tyhle dva faktory mají za následek skutečnost, že BB působí na pleti dojmem masky. A aby toho nebylo málo, krém se trošku hůře roztírá a co je nejhorší, zvýrazňuje suchá místa na pokožce. A to tak, že hodně. Dokonce i když jsem pod něj použila hydratační krém, okamžitě vytáhl na světlo všechny sebemenší šupinky. Výdrž je celkem slušná, ale k večeru už se mi začaly tvořit na obličeji mapy - což vypadalo obzvlášť efektně v kombinaci se suchými místy... :)

Bohužel, kritika ještě zdaleka nekončí. Missha má tři odstíny. A tady se dostáváme k hlavnímu kameni úrazu. Sice se mi z mého vzorečku nepodařilo zjistit, který vlastním já, ale jedno vím jistě. Nesedí mi. Na fotce to tak nevynikne, ale je o dost tmavší, než moje pleť a nezlepší se to ani časem. V tomhle mi hodně připomíná Garnier. Pro někoho jsou tři barvy fajn, ale já si myslím, že to hlavní problém BB. Vždyť mají být univerzální a pleti se přizpůsobit. Dobře, na jednu stranu chápu, že někomu s fototypem tři nebude sedět totéž, co "neduživé blondýnce", ale odstíny jsou prostě zlo! Alespoň pro mně. Protože cokoliv tmavší než mrtvolná běloba mi, aspoň v zimě, moc nesedí. 

Když to shrnu, Missha je pro mně zatím ten nejhorší z BB krémů, co jsem zkoušela. Docela mě to mrzí, na druhou stranu, svého favorita už mám a s testováním jsem ještě neskončila :)









A co Vy? Jakou máte s Missnou zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat