9. listopadu 2012

Třešeň nebo broskev?

Ahoj,

v dnešní recenzi se budu věnovat lakům na nehty z limitované kolekce Cherry blossom girl od Essence. Ano, já vím, že tahle limitka už dobíhá, ale přesto, nebo možná právě proto je ještě běžně k dostání v drogeriích DM, Rosmann a na dalších obvyklých prodejních místech. Pokud si tedy chcete ukrátit čas při čekání na novou kolekci, možná sáhnete zrovna po této řadě :)

Kolekce nabízí čtyři barvy laků na nehty, mě zaujaly dva - konkrétně odstíny 03 Cherry cherry girl a 04 It´s peach not cherry. První z nich má jemnou červeno-oranžovou barvu a druhý je lososovo-broskvový. 


Cena 44,90 za 7 ml není nijak závratná. Lahvičky mají vysoký a štíhlý design, který mi trošku evokuje lesky na rty, takže pozor na to :)

Ke štětečku nemám výhrady. Což se ale nedá říct o laku samotném. Je prostě tekutý. A to doslova. Dřív, než si vůbec můžete nalakovat nehet, musíte ze štětečku otřít téměř všechnu barvu, která na něm ulpí. Chce to trošku cviku, jinak máte lak prostě všude. Nejradši si nehty lakuji v leže na posteli - asi jsem to viděla v nějakém filmu, nevím :) - ale s těmihle laky jsem rychle přestala. Při troše šikovnosti dokážu na jeden zátah nalakovat nehty na celé ruce. Je potřeba pracovat rychle a být pořád ve střehu. Výhodou je, že i přes svoji konzistenci velmi dobře kryjí. Výdrž je veskrze průměrná. 

Líbí se mi odstíny. Líbí se mi balení. Moc nemusím ten složitý nanášecí proces. Doufám, že další laky budou lepší. Ale těmhle to protentokrát odpouštím.








A co Vy? Máte rádi tématické limitované edice nebo dáváte přednost spíš klasice?

1 komentář:

  1. Tak tohle jsou přesně moje oblíbené barvy laků :) Je fakt, že laky od Essence bývají dost tekuté a mě občas štve i ten štěteček :D Nejlepší jsou v tomhle laky od Rimmel s takovým širším štětečkem - jednou, dvakrát přemáznu každý nehet a je to - nikde žádné rýhy, nic, a rychle to schne. Jen mají zatím málo barev, samá červená, růžová, fialová... Výhoda Essence je zase v té neskutečné nabídce barev.

    OdpovědětVymazat