7. listopadu 2012

Vůně a výživa pro Vaše vlasy

Ahoj,

dnes Vám přináším recenzi prvního výrobku z říjnového (listopadového) LadyBoxu, o kterém píšu tady. Jde o šampon z kokosového mléka od značky Pure Fiji.

Když jsem ho ve své krabičce objevila, nebyla jsem upřímně řečeno úplně nadšená, protože s "ovocnými" šampony jsem zatím měla spíše špatné zkušenosti. Vlastně s většinou šamponů. Ve skutečnosti už věčnost používám pouze Fructis od Garnier, nebo Head and Shoulders. Kdykoliv jsem vyzkoušela jinou značku, výsledkem byly "neumyté", zacuchané, ulepené vlasy... 


Proto jsem byla hodně zvědavá, zda tenhle šampon bude jiný. 

Můj testovaný "vzoreček" má obsah 29 ml. Pokud byste si chtěli koupit plnou verzi, máte na výběr balení 59 ml nebo 265 ml. Cena na oficiálních stránkách je 130 Kč, respektive 460 Kč. Vůni si můžete zvolit z pěti variant, například Bílý zázvor nebo Karambola, kterou mám já.

Přiznám se, že nemám ponětí, jak voní karambola :) Vůně mi připomínala zelený čaj, ananas, liči a kokos. Samé dobré věci :) 

Šampon mě opravdu potěšil. Dobře pění a není ho potřeba nanášet velké množství (po jednom použití mi v lahvičce zbylo ještě minimálně na pět umytí), vlasy byly jemné a šly snadno rozčesat.
První den po umytí byly vlasy na dotek příjemně hebké a pořád krásně voněly. Očekávaný "ulepený" pocit se kupodivu nedostavil, navíc vlasy vůbec neelektrizují a jsou uhlazené. Že by zázrak? :)
Druhý den po umytí... vlasy stále voní, jsou hebké a nadýchané...ááách! Co všechno dokáže "obyčejný" šampon :)
Tento výrobek naprosto předčil moje očekávání. Pravda, přistupovala jsem k němu dost skepticky, o to víc jsem byla nakonec nadšená. Dokonce začínám uvažovat, že bych si zakoupila plné balení, možná se zmíním Ježíškovi ;)






A co Vy? Máte nějakou osvědčenou značku vlasové kosmetiky?

Žádné komentáře:

Okomentovat