15. listopadu 2012

Fleur de Santé vs. Ebelin aneb Odlakovač trochu jinak


Ahoj,

dnes Vám přináším srovnávací recenzi na odlakovací tampony od firem Fleur de Santé a Bel. 

Tamponky Fleur de Santé jsem získala jako přílohu zářijového vydání časopisu Dieta, jinak jsou k zakoupení zde. Za cenu 99 Kč získáte 20 kousků v praktickém uzavíratelném balení.


První, co mě upoutalo, byla vůně. Ano, první odlakovač, který opravdu voní! Bohužel jsem nikde nenašla, čím jsou tamponky napuštěné, připadá mi to jako nějaký olejíček. Po použití nejsou nehty vysušené, navíc se i pěkně lesknou. Obvykle mi na odlakování postačí jeden kousek.






Tenhle produkt jsem si oblíbila hned při prvním použití. Jedinou vadu na kráse přestavuje nutnost nakupování  pouze v e-shopu. Proto jsem pátrala po nějaké dostupnější variantě. A kdo hledá, najde :)


Vatové odlakovací tampony Ebelin jsem koupila v DM drogerii cenu 39,90. Uzavíratelné balení, opatřené ještě hliníkovým víčkem (což mi připomíná jogurt :) ) skrývá 30 kousků.

První, co mě zajímalo, byla vůně. A Ebelin voní. Voní jako ovocné žvýkačky Pedro! Paráda. Tampony jsou opět napuštěny olejem, ale tentokrát je spíše mírně vysušující. Na dotek jsou tamponky pevnější a tvrdší, první, co mě napadlo, bylo přirovnání k papíru. Při použití je potřeba více přitlačit a rozhodně jsem si nevystačila jen s jedním kouskem.









Tamponky Fleur de Santé jsou příjemnější na použití, Ebelin zase nabízí za málo peněz hodně muziky.








Až budu mít příště příležitost, určitě zase po tomto výrobku sáhnu, jinak si zase vystačím se svým klasickým odlakovačem :)

A co Vy? Co používáte na odlakování nehtů? A chtěli byste vyzkoušet odlakovací tampony?

2 komentáře:

  1. Odlakovací tampony jsem ještě nezkoušela a asi jsem si jich ani nikde nevšimla :) Je fakt, že odlakovače hrozně smrdí, nekupuju si nikdy ty, které slibují nějakou vůni, protože to je pak něco... No asi mě pořád vyjde levněji kupovat odlakovač v lahvičce a k tomu obyčejné tampónky (které využiju ještě třeba při nanášení tonika na obličej a tak). Vyhovuje mi, že si toho odlakovače na tamponek můžu nanést, kolik chci, a třeba i přidat. Tyhle napuštěné tamponky asi nebudou nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky zůstanu u odlakovače v lahvičce, jen mě zajímalo, jestli se dělají i jiné, než ty od Fleur de Santé a jak jsou na tom :)

    OdpovědětVymazat