20. listopadu 2012

Přírodní a přirozená

Ahoj,

dnes bych se s Vámi ráda podělila o svůj názor na tužku na oči od firmy Benecos, která byla součástí listopadového SenzaBoxu. Od začátku jsem tušila, že tahle tužka bude můj největší favorit z celé krabičky. A moje očekávání nejen naplnila, ale dokonce mnohonásobně překonala. 

Všude se dočtete, že líčidla jsou slabou stránkou firem produkujících přírodní kosmetiku. U téhle tužky mi to tak nepřijde. Má jemný hnědý odstín - i když na první pohled jsem měla pocit, že je šedá, ani nevím proč - a dobře se s ní pracuje. Co se výdrže týče, mám pocit, že je na tom hodně dobře. Ve skutečnosti předčí ostatní tužky, které používám - i když se tedy jedná o levné "drogerkové" značky, takže se není čemu divit. Na druhou stranu jde dobře odlíčit, což je další velká výhoda.


Podle infa na stránkách je tužka bio a neparfémovaná - nejsem si jistá, jestli už jsem se někdy setkala s voňavou tužkou, ale budiž :) a dokonce vyrobená z velmi tvrdého dřeva. Na ořezávání je tudíž vhodné ořezávátko benecos.

Zakoupit se dá zde za cenu 99 Kč, na výběr máme z osmi odstínů. Každý odstín má uvedeno přesné složení, barvy černá, zelená, bílá, tmavě modrá a olivová jsou vhodné i pro vegany - což je info z jejich e-shopu, já vegan nejsem, takže to asi až tak úplně neocením. 

Plné balení mi asi vydrží věčnost, takže si další asi pořizovat v dohledné době nebudu, ale jsem rozhodně spokojená a tužka teď tvoří společně s řasenkou od Yves Rocher moje oblíbené duo na denní líčení.







A co Vy? Používáte přírodní kosmetiku? 

Žádné komentáře:

Okomentovat