12. listopadu 2012

Senza mazání. Nebo ne?

Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila hned trojitou recenzi na pleťové krémy, které jsem dostala v říjnovém Senzaboxu.

Docela jsem váhala, zda vůbec tenhle článek psát, protože pro ani jeden výrobek nejsem cílová skupina. S krémy tohoto typu nemám vůbec žádné zkušenosti, tak nevím, jaké by měly mít vlastnosti. Ale vezmeme to pěkně popořadě.







Malá poznámka úvodem - tady se můžete dočíst, že účinek denního krému se testoval po dobu čtyř týdnů, případně in vitro a ex vivo. Takže moje jednorázové testování asi nemůže být úplně směrodatné. Ale nevadí :) 

Slaměnkový denní krém Loccitane En Provance

Krém je určený pro zralou pleť a má vyhlazovat, zpevňovat a revitalizovat. Já mu to neberu. Jen to za dvě namazání - víc krému ve 3 ml tubičce nebylo a to jsem s ním šetřila, když je to takový zázrak! Vůně má být slaměnková. Mě to připomínalo slámu, seno a suchou trávu... prostě babiččinu půdu :) Přesto nevoní příliš vtíravě. Konzistence je hutná až tuhá, takže jde celkem špatně rozmazávat a navíc se dost rychle vstřebává. Pleť je bezprostředně po nanesení hladká a jemná, ale postupem času tenhle pocit mizí, místo toho se pleť začíná pnout - to je nejspíš to vyhlazování a pokožka se viditelně mastí... 
Cena plného 50 ml balení je 1.395 Kč





Slaměnkový noční krém Loccitane En Provance

Noční krém z téže řady slibuje kromě napnutí a omlazení také dlouhodobou hydrataci. Hm. Na moji smíšenou pleť to asi moc nepůsobí. V podstatě platí to, co bylo řečeno výše. Vůně je o trošku jiná, už ne tolik příjemná, konzistence hodně podobná. Vzoreček byl podobně "plný", jako denní krém. Takže opět dvě poctivá namazání. 
Cena za 50 ml 1. 795 Kč





Mandlový denní i noční krém hydratační krém pro extrémně citlivou pokožku Weleda

Do třetice všeho dobrého tu máme jemný hydratační krém dva v jednom. Možná proto byl vzoreček s objemem 5 ml podstatně plnější, když ho máme používat ráno i večer. Vůně připomíná klasickou Indulonu, což je ale plus, protože je krém určený na citlivou pokožku. Takže de facto bez vůně. Konzistence je příjemná, dobře se roztírá. A mastí. Opět mi to připomíná Indulonu. Nebo starou dobrou Niveu v modré kulaté krabičce. Prostě krém, kterým se mažeme v zimě do mrazu nebo na horskou tůru. Základ tvoří čistý mandlový olej v BIO kvalitě a dovedu si představit, že jedincům s extrémně citlivou nebo dokonce atopickou pokožkou může vyhovovat. Bohužel nepatřím ani do jedné skupiny, ale abych nebyla nespravedlivá, na ty hory bych si ho přibalila. 
Balení 30 ml zakoupíte za 349 Kč







A protože jsou krémy přesně tři, dovolím si stanovit pořadí na prvních třech místech :) 

Vyhrává jednoznačně Mandlová Weleda, aneb Mezi slepými jednooký králem
- tenhle krém, i když mi tak úplně nesedl, bych dokázala využít

Na druhém místě je Noční krém Loccitane - mastnější pokožka přes noc mi až tak nevadí a možná to opravdu zabírá na vrásky :)

No a na třetím místě se umístil Denní krém Loccitane - možná, že ho za pár (desítek) let budu velebit do nebe, ale do té doby mi nemá co říct. 


Malá poznámka na závěr - ano, mohla jsem dát krémy proti vráskám vyzkoušet někomu jinému s vhodnějším typem pleti. Ale jednak jsem byla zvědavá a taky by se chudák dotyčná asi divila, proč jí dávám ze tří čtvrtin prázdné vzorečky :) 


A co Vy? Už jste zkoušeli nějaký krém proti vráskám? A kdy je podle Vás nejlepší čas na jeho pořízení?

Žádné komentáře:

Okomentovat