23. listopadu 2012

Máslo, mléko, máslo...

Ahoj, moji milí :)

Nadpis dnešního článku sice vypadá jako nákupní seznam sklerotické hospodyňky, ale nebojte se. Ve skutečnosti jsem se rozhodla napsat další trojnásobnou recenzi a to na "mazátka" z říjnového LadyBoxu

Nejdřív musím říct, že tělové máslo je pro mě novinkou - zatím jsem znala jen mléko nebo krém. Tak jsem byla o to zvědavější. 

Co se vůní týče, poslední dobou dávám přednost spíš něčemu jemnému až nevýraznému, ale, co si budeme povídat, pokud něco voní jako (dobré) jídlo, kdo by odolal. V balíčku jsem našla kokosové máslo Reniu, máslo s vůní manga NIP+FAB a vánoční tělové mléko Yves Rocher. Na konci opět vyhlásím pomyslné pořadí, tak se můžete těšit.



Kokosové tělové máslo Reniu

Kokosovější snad už ani být nemůže. No uznejte, když se na krabičce dočtete, že se jedná o virgin coconut a navíc coconut body butter a ještě navrch coconut infusion, skoro se potom divíte, že ho nedodávají ve skořápce :) To jen tak na úvod. Líbí se mi krabička. Je to dáno i tím, že je taková malá - obsahuje 15 ml výrobku. Ale dejte mi malou, kulatou krabičku s jednoduchým nápisem a já budu prostě spokojená. Jediné, co mně trošku mrzí je fakt, že na krabičce se nedočtete žádné další informace - což je nejspíš dáno tím, že je jednak malá a jednak je to pouze vzorek. Když už jsem se dostatečně pokochala obalem, vrhla jsem se na obsah. Máslo voní kokosem. O tom žádná. Ale když jsem si ho namazala na ruce, cítila jsem i jakýsi další podtón, který mi nebyl ani trochu příjemný. Pořád se snažím přijít na to, co mi to připomíná. Možná nějaký hodně levný prostředek na nádobí? Hodně mě to mrzí. Ale kupodivu postupem času to zvláštní aroma vyprchá a je cítit zase jenom kokos. Zajímavé :) Konzistence je opravdu jako máslo. Máslo mám ráda, tak proč ne, i když ze začátku trošku nezvyk. Hydratace mi přijde ucházející - i když pokožka je spíš mastná, než hydratovaná. Zatím jsem ho použila jen na svoje extrémně vysušené ruce, myslím, že při použití na tělo bude dostačující. 

Na tohle máslo jsem se opravdu hodně těšila. Sice k němu mám menší výhrady, ale najde si svoje místo v mé cestovní taštičce se vzorečky. A už jsem říkala, že má krásný obal? 

Cena za 120 ml balení je například tady 300 Kč.





Tělové mléko Fruit de Noel  - Fruit Merveilleux Yves Rocher

Celých 300 ml vánočního tělového mléka! No není to báječné? Díky tomuhle produktu byla krabička pěkně těžká :) Mléko je z limitované edice, která se ale prodávala už loni. Letos mají francouzské Vánoce trošku jiný nádech, ale osobně mi to opravdu nevadí. Někdo se divil, že vánoční mléko voní po květinách a po ovoci. Ale já si myslím, že je to příjemná změna. Vůně se mi líbí. Dokonce hodně. Přijde mi květinová a ovocná, osvěžující a hřejivá zároveň. Co se mi nezamlouvá, je konzistence. Mléko je řídké. Dokonce hodně. Musíte s ním zacházet obezřetně. Na druhou stranu se díky tomu opravdu dobře roztírá. Rychle se vstřebá a kůže po něm není ulepená. Naopak je pěkně jemná a hydratovaná. 

Mléko mě příjemně překvapilo ve všech ohledech. Bohužel jsem ho nenašla ke koupi ani na stránkách LadyBoxu, ani na oficiálních stránkách firmy, i když v LadyBoxovém letáčku se píše, že ho můžeme na webu Yves Rocher zakoupit se slevou. Tak nevím, zkusím ještě pohledat, za těch 159 Kč by mi mléko stálo!




Tělové máslo Mango Smoothie NIP+FAB

A máme tu další máslo v kulaté krabičce. Tahle je větší, má objem 50 ml a obsahuje na zadní straně všechny důležité informace. Což hodnotím velmi kladně. Víte přeci, že ráda čtu :) A dokonce i složení krémů. Máslo voní "jakomango". Ne jako skutečné mango (uznávám, to bych chtěla opravdu příliš), ale jako umělé mango.  Prostě typická, uměle vytvořená mangová vůně. A taky trochu jako umělý ananas  a meloun. A žvýkačky. Konzistence mi připomíná puding (a tahle recenze spíš kuchařku!) Krásně se nanáší. Okamžitě se vstřebává.  Nemastí. Hydratuje. Samé plusy. Až na to, že po nanesení se opět objeví nějaká další rušivá vůně. Škoda, škoda, škoda! Máslo obsahuje minerální olej a aquaxyl - díky němu je pokožka hydratovaná 24 hodin.

Na oficiálních stránkách je plné balení (200 ml) k zakoupení za 250 Kč, cena za 50 ml cestovního balení je 89 Kč. Na výběr máme ze čtyř vůní - tedy podle webu příchutí - kromě mangového smoothie je to také třešňový dort, pistáciová zmrzlina a kokosové latté. S tou kuchařkou jsem nebyla daleko od pravdy. A ještě k tomu jejich e-shopu. Buď jim popisky produktů někdo špatně přeložil, nebo to psal nějaký zneuznaný umělec - formulaci  "zlepšuje povrch pokožky" asi jen tak nezapomenu. 

Máslo NIP+FAB se zdá být adeptem na vítězství!

















A máme tu dlouho očekávané vyhlašování vítězů. Abych pravdu řekla, moje představa byla zhruba taková, že vyhraje kokosové máslo, těsně za ním skončí mango a mléko dostane bronz. Začneme od konce.

Můj teoretický favorit, kokosové máslo Reniu, skončil na čestném třetím místě. Vůně ani hydratace mně nenadchly. A ten roztomilý obal to nezachrání.

Na druhém místě je, opravdu hodně, hodně těsně, další máslo - Mango Smoothie NIP+FAB. Nadchla mě konzistence a hydratace. Opravdu. Vadí mi ta vůně. Jinak by byl výrobek bezkonkurenční.




A vítězem se stává - chvilka napětí - Vánoční tělové mléko Yves Rocher! Líbí se mi ta vůně. Hrozně moc. Ještě víc v konkurenci dvou předchozích výrobků. Hydratace je také dostačující. Jestli přijdu na to, kde se dá koupit, tak si ho pořídím do zásoby. 

A co Vy? Dáváte přednost mlékům, máslům nebo krémům? A který aspekt je pro Vás při hodnocení nejdůležitější? 

2 komentáře:

  1. To je divný, že to tělové mléko nemá Yves Rocher na webovkách ani v obchodě... Že by se už vyprodalo, když je to limitka? Je možný, že se kvůli LadyBoxu zalíbilo tolika lidem? :D Těžko říct... Ale teď koukám, že já dostala jinou verzi - jmenuje se Fleur Féerique. A souhlasím s tím, že je dost řídké..
    Co se týče Reniu, dostala mám ho s vůní rostliny fragnipani a když o tom tak píšeš, taky mi došlo, že po namazání cítím Jar, nebo něco podobného...
    Ani ten můj NIP+FAB Coconut Latte nevoní stejně na kůži jako v obalu, ale i tak příjemně...
    S tělovými másly taky moc zkušenost nemám. Mám jen Ziaja Cocoa body butter a jeho konzistence se mi zdá úplně jiná než u NIP+FAB :D Jinak používám hydratační krémy a občas i tělové mléko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mléko prý prodávali už loni, to bude tím, no :) Mě hrozně mrzí ta vůně u NIP+FAB, jinak by bylo skvělé! Ale tak nemůžeme chtít všechno, že :)

    OdpovědětVymazat