20. listopadu 2012

Krabička na výletě aneb Poslední recenze na můj první (a poslední) SenzaBox

Ahoj,

O.K., já vím, že se tady hemží kosmetikou ze Senza nebo Lady Boxu, ale účelem boxů je zkoušet nové věci, tak pilně zkouším a objevuji a dělím se s Vámi :)

Když jsem zjistila, že mě čeká víkend mimo domov řekla jsem si, že to je přesně ta příležitost pro výrobky ze SenzaBoxu. Nevím, jak Vy, ale já vždycky uvítám, když s sebou na cesty s jedním nebo dvěma přespáními nemusím tahat celé balení šamponu, sprchového gelu, zubní pasty, krémů.... Na tohle jsou vzorečky ideální, co si budeme povídat. 

Na výlet se se mnou vydal mandlový krém od Weledy (o kterém jsem psala tady), minerální deodorant Purity Vision, zubní pasta Elmex a tělové mléko s vůní verbeny od L´occitane en Provance.

A začneme pěkně od podlahy, tedy od ranní hygieny :)



Zubní pasta Elmex Erosion protection


Značku Elmex znám, používám ji celkem běžně, svého času jsem si kupovala jejich pastu bez mentolu, která byla jediná, co jsem sehnala. Co se týče této novinky, která slibuje ochranu zubní skloviny před erozí vlivem kyselin z ovoce, džusů a iontových nápojů, byla jsem spokojená. Tedy ne, že bych zkoumala svoji sklovinu :)  Zaprvé, aby si ji člověk skutečně poškodil, musel by se živit výhradně tím ovocem a zadruhé by si musel čistit zuby po každém pomeranči. Nevím, kolik z Vás to praktikuje, já tedy ne. Pasta má příjemnou, trošku žvýkačkovou "příchuť", což obzvlášť oceňuji, protože já moc nemusím mentol. Tubička má praktickou čepičku, která se před použitím strhne otvorem v uzávěru, jak jsem zvyklá z klasického balení. 
Cena se u 75 ml balení pohybuje kolem 140 Kč, což je tedy dost i na tuhle značku, na internetu se dá samozřejmě sehnat levněji. 

Pasta stoprocentně splnila moje očekávání, nemám jí co vytknout :)







Minerální deodorant Purity Vision

Výrobek neznám a ani bych po něm v obchodě nesáhla. Zaprvé místo deodorantů používám antiperspiranty a když už, tak sáhnu po nějakém voňavém a ve spreji. Ale člověk je tvor zvídavý a tak jsem se rozhodla to s ním zkusit. K aplikaci potřebujete vodu. Takže si ho neberte na chalupu, kde je jediným zdrojem vody kilometr vzdálená lesní studánka :) Na obalu doporučují navlhčit krystal, nanést na podpaží a pak krystal zase očistit. Dá se to samozřejmě udělat i tak, že si navlhčíte přímo podpaží, což je ideální při použití například po sprše. Já jsem postupovala podle návodu. Co mi vadí je fakt, že deodorant nezanechává žádné stopy. Vím, zní to jako postavené na hlavu, ale prostě mám pocit, jako bych nic nepoužila. Funkce deodorantu je omezit (nebo spíš přerazit :) ) tělesný zápach, nikoliv zabránit pocení, takže se nedá počítat s nějakými velkými zázraky. Jak už jsem zmínila v úvodu, když už používám deodorant, tak spíš kvůli vůni, než čemukoliv jinému. Tenhle výrobek svoji funkci více-méně splnil. Vím, že pocení je zdravé, ale málo kdo chce chodit s propoceným tričkem, že. Takže úděl milého krystalu vidím nejspíš tak, že zůstane na poličce jako poslední nouzovka pro případ náhlé absence všech ostatních přípravků svého typu a za pár měsíců po nějaké čistce kosmetiky poputuje netknutý do koše... chudák :) 
Cena za plné balení je 97 Kč, údajně má vydržet opravdu dlouho, čemuž, aspoň v mém případě, stoprocentně věřím.

Deodorant nenadchnul, ale ani jsem to od něj neočekávala, takže vlastně ani nejsem přímo zklamaná.




















Tělové mléko verbena od L´occitane en Provance

Tělová mléka a krémy mám ráda. Navíc jsem přesvědčená, že kromě nesednoucí vůně nemůžou být nikdy tak úplně šlápnutím vedle. Vůně mi připomíná citrusy, není to nic, co bych musela bezpodmínečně mít, ale také při první přivonění neletěl do koše. Těšila jsem se, až se namažu. Ale ouha. Z celkem pěkné hranaté lahvičky s vylisovaným lístečkem a odklápěcím víčkem nic neteklo. Zkusila jsem použít trochu hrubé síly. Ani to nepomohlo. Obal je vyrobený z nějakého dost tvrdého a odolného materiálu, takže prakticky nejde zmáčknout. Po pár minutách boje jsem se konečně dočkala. Mléko má nepatrně hustší konzistenci a dobře se roztírá. Přijde mi, že maličko lepí - ale to je možná jen subjektivní pocit umocněný tou vůní. Žádnou zvláštní hydrataci jsem nepocítila, což bych u výrobku obsahujícího bambucké máslo rozhodně očekávala. Takže nic pro suchou pokožku. 
Cena za 250 ml balení je 595 Kč. Což rozhodně není málo. Vím, že L´occcitane je drahá, luxusní kosmetika. Ale donést si domů za šest stovek nic-moc-mléko by mně mrzelo. 
Věřím, že problémy s nedobytným obalem jsou způsobené jen velikostí vzorečku a že za normálních okolností se člověk s lahvičkou prát nemusí. Ale já budu mít tohle mléko asi pořád zafixované jako něco, co jsem nemohla dostat ven :) 

Mléko jsme si původně zařadila mezi výrobky, které budu ráda používat, ale bohužel, očekávání se nenaplnilo. 







A co Vy? Vozíte si na cesty vzorečky a miniatury?

4 komentáře:

  1. MIniatur mám milion a vždy když jedu na kratší cestu někam pryč tak si je vozím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně je fajn, že jsou v klasických obalech - pamatuji si, když jsem si někam vezla třeba šampon v pytlíčku, tak jsem ho naráz nespotřebovala a pak byl všude :) Ještě by to chtělo nějaký mycí gel na tvář, uvidíme, s čím přijde prosincový LadyBox :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tenhle SenzaBox neměla, ale ten krystal mi připadal jako zajímavý nápad, když jsem o něm četla, tak jsem si dneska v DMku pořídila krystal Balea. Stál teda jen 60 korun. Jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat