8. listopadu 2012

Příjemně obyčejná řasenka

Ahoj,

dnes mám pro Vás recenzi řasenky od Yves Rocher odstín 81 Noir, která, jak jste se mohli dočíst tady, byla součástí říjnového Lady Boxu.

Předem podotýkám, že moje požadavky na řasenku se poněkud liší od toho, co obvykle lidé očekávají. Netoužím po natočených, nekonečně dlouhých ani extrémně hustých řasách. Právě naopak. Čím je řasenka přirozenější, tím jsem radši. 


První, co Vás na řasence nejspíš upoutá, je její obal. Má tmavě fialovou barvu s bílým květinovým vzorem a bílým víčkem. Samozřejmě, že obal není to hlavní, ale tenhle je jednoduše moc pěkný a povedený. 

Na oficiálních stránkách se můžete dočíst, že řasenka zvýrazní řasy a dodá jim objem. Podle mě je spíše mírně prodlužující, než objemová. Díky menšímu kartáčku klasického tvaru je potřeba si s líčením trošku pohrát, což je poněkud nepraktické, když zrovna hrozně pospícháte. Jako veliké plus vidím to, že řasy jsou pěkně oddělené, neslepené. Žádné muší nožičky! Řasenka se neobtiskuje a jde dobře odstranit - což může být asi problém za deštivého počasí nebo v kině při romantickém filmu :) 

Řasenka nedělá žádné zázraky, efekt umělých řas od ní opravdu nečekejte. Za cenu 155 Kč je možná trošku moc obyčejná a i já zatím zůstanu u své osvědčené řasenky, ale vím, že kdybych si ji někdy koupila, mým požadavkům na jemné a přirozené líčení naprosto vyhoví. 







A co Vy? Máte rádi nenápadné líčení, nebo dáváte přednost spíš něčemu dramatičtějšímu? 

2 komentáře:

  1. Taky jsem ji našla v LadyBoxu a vyzkoušela a mám stejný názor - nenápadná a spíš prodlouží než že by přidala objem. Blbý je, že já chci mít výrazné řasy, takže nic pro mě...

    OdpovědětVymazat
  2. Sto lidí, sto chutí :) Já sem se hlavně bála, že bude slepovat, ale jsem opravdu spokojená, ten kartáček je teda dost malý, chce to cvik :) Už se těším na prosincový LadyBox :)

    OdpovědětVymazat