21. listopadu 2012

Nezapomenutelné Nezapomeň na mě

Ahoj,

právě jsem se dodívala na film Nezapomeň na mě (Remember me). Poslední dobou mám na filmy docela smůlu. Když si pustím něco, co ostatní chválí, tak mě to většinou nebaví. Docela dobrým vodítkem je pro mně filmová databáze - pokud připadá místnímu osazenstvu nějaký film hrozný, je docela velká šance, že se mi bude líbit. Asi jsem kulturní barbar :)

Tenhle film má nálepku romantické drama. Může být. Dokonce bych řekla, že to i sedí. Ze začátku jsem si myslela, že si z celého filmu budu pamatovat leda to, že je Robert Pattinson hrozně ošklivý, proč sakra Emilie de Ravin běhá půlku filmu jen v podprsence a že se budu bát jezdit s dcerou metrem... Ale omyl. 


Co všechno se musí stát, aby svět začal fungovat. A stačí to? Začátek je dost drastický. Myslela jsem si, že se v podobném duchu bude nést celý film. To by bylo pro mně příliš. Naštěstí potom film trošku zvolní. I když, jak se to vezme. Ze začátku jsem pořád přemýšlela, co má sakra Tyler (Robert Pattinson), společného s tou holčičkou v metru... No, nakonec se to vysvětlilo - holčička vyrostla, zkrásněla a setkala se s naším hrdinou. Ale není to tak jednoduché, jak to vypadá. Ze začátku mi trošku vadilo to množství problémů a negativní energie, která se prolíná celým filmem... ale časem se to začne vysvětlovat a věci dostávají svůj smysl. Byly ale i světlé okamžiky. Několikrát jsem se opravdu upřímně zasmála. Film mě vtáhnul a já jsem prožívala všechny pocity společně s postavami. Je pravda, že ke konci už mi to přišlo trochu zdlouhavé. Věci začaly šlapat, svět byl v pořádku. A pak najednou přišel konec. Definitivní. 

Kvůli jediné scéně a závěrečným pár minutám jsem změnila svůj názor na celý film. Mohla to být celkem příjemná podívaná, která se mi do večera vykouří z hlavy. Nevykouří. Pustím si ho znovu a budu ho znovu prožívat. 

Já vím, že to někomu přijde patetické, postavené na hlavu, předvídatelné a nevím, co ještě. Možná to takové je. Myslím, že jsem ta správná cílová skupina pro tyhle filmy. A nestydím se za to :) Doporučuji, pokud si chcete trošku pobrečet. A je to venku :)


P.S. Vím, že Robert Pattinson hrál v Twiligh sáze. Já jsem ji neviděla, nečetla a nemám a nechci s ní mít nic společného. A Robert se mi opravdu, ale opravdu nelíbí :) To jen,  abyste si nemysleli, že jsem poblázněná fanynka :D Jo a Robert mi chvílemi připomínal Daniella Radcliffa (tímto se jim oběma omlouvám). 



A co Vy? Viděli jste? Máte rádi takovéhle filmy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat