18. listopadu 2012

Co bych si přála pod stromeček

Ahoj, 

tentokrát bych se s Vámi chtěla podělit o knížky, které bych měla ráda ve své knihovničce. Myslím, že teď před Vánoci se to docela hodí a možná to bude i tip na dárek pro Vaše blízké. 

Shopaholik za hranicemi - Sophie Kinsella

Druhá část zatím šestidílné série o Becky Brandonové - Bloomwoodové. Možná jste viděli film Báječný svět shopaholiků, který byl natočený podle této a první knihy série. Tenhle díl mi jako jediný chybí do sbírky, všude je vyprodaný. A já bych ho tak chtěla :)




Tvůj stín - Jeffery Deaver

Novinka od mého nejoblíbenějšího autora. Není co dodat. Podrobné informace tady. Z více jak třiceti knih toho autora jsem jich zatím přečetla 28. Je pravdou, i když všechny jeho starší knihy jsem přečetla jedním dechem, z těch novějších jsem si nějak nedokázala vybrat. Zaujala mě až tato a to ze dvou důvodů. Zaprvé je hlavní hrdinkou zpěvačka, součástí děje tedy bude určitě i pozadí uměleckého světa. A kdo Jefferyho Deavera zná, tak dobře ví, že dokáže vždycky perfektně podat všechny detaily prostředí, kde se postavy pohybují. Dalším lákadlem je postava vyšetřovatelky Kathryn Danceové, expertky na kinezickou analýzu neboli řeč těla. "On lže. Všiml jste si, jak si přehodil nohu přes nohu?" Tohle mě nikdy nepřestane bavit. 






Zítra začnu nový život - Gilles Regardinier

Anotace slibuje svěží a vtipný román a těch není nikdy dost. Ale možná si počkám, až se kniha dostane do knihovny :)





Manželka, která utekla - Tess Stimson

Kniha je "přímo stvořená pro všechny ženy, které se nechtějí z každodenní rutiny zbláznit." A co si budeme povídat, tohle je asi věčné téma. Jen se trošku obávám, že můj muž nebude mít pro titul s tímhle názvem moc pochopení :) 





Obálky převzaté z Nakladatelství Domino .

A co Vy? Také si přejete pod stromeček knížky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat