14. prosince 2012

Variace na bramborový salát

Ahoj, moji milí :)

Dnes mám pro Vás recept na rychlý bramborový salát. Pokud nechcete čekat na ten pravý vánoční od maminky, tak můžete zkusit tuhle jednoduchou variantu, která je dobrá i na chlebíčky :)

K vytvoření téhle dobroty mě inspiroval recept u Adele. Ale zatímco ona dělá z klasiky zdravější a dietnější dobroty, já jsem vzala její odlehčený salát a vrátila jsem mu klasický kabátek. Protože ať už si reklama na Albert říká, co chce, do pravého bramborového salátu patří majonéza. I když Vy to samozřejmě můžete zkusit i s tím jogurtem :)



Suroviny :

Brambory
Mražená zelenina - já používám směs mrkev, hrášek, kukuřice
Majonéza
Sůl

Opět neuvádím přesné množství - závisí na počtu porcí a na Vaší chuti, případně na velikosti zásob :)


Postup:

Brambory oloupeme a nakrájíme na kostky. Společně s mraženou zeleninou uvaříme v osolené vodě. Po uvaření slijeme a smícháme s majonézou.

Hotovo :)


Je to opravdu rychlovka, já ho jím ještě teplý, Vy si ho samozřejmě můžete nechat vychladit - uleželý je samozřejmě ještě lepší.





Žádné komentáře:

Okomentovat