21. prosince 2012

Jak jsem byla nakupovat

Ahoj,

dnes mám pro Vás trošku netradiční příspěvek :) Ocitla jsem se včera, ne úplně vlastní vinou, uprostřed nákupního centra. Ne, že bych toužila prodírat se davy lidí, ale potřebovala jsem si zrušit smlouvu s jedním nejmenovaným telefonním operátorem a jelikož se smlouva MUSÍ rušit měsíc předem, vyšlo mi to právě na tohle super datum. A můj muž se rozhodl, že mě solidárně doprovodí... i když spíš než ze solidarity to bylo z nouze, protože "zjistil", že mu chybí vánoční dárky pro rodiče a Vánoce se blíží :)

O tom, že v Rosmannovi mají slevu na pudr Rimmel, už jsem psala tady. Takže moje první  kroky vedly právě tam. S pudrem jsem šla najisto, vybrala jsem si pro jistotu transparentní odstín - jednak jsem si jiným nebyla jistá a jednak jsem se s takovým pudrem ještě nesetkala, tak jsem byla přirozeně zvědavá :) - a brousila jsem si zuby i na vlasové hedvábí od Biosilku... po marném prohledávání regálů jsem se rozhodla oslovit prodavačku, která evidentně neměla co na práci, protože postávala opodál a vybavovala se s nějakým svým známým... na můj dotaz, zda mají vlasové hedvábí od Biosilku, se zatvářila zhruba tak, jako bych si něco takového právě vymyslela a chtěla ji jen prudit... takže neměli :) :) Opravdu "mám ráda" ten pocit, když si chci koupit něco, co prokazatelně existuje a prodavačky na mě zírají jako na jiný živočišný druh... Ještě jsem se bleskově porozhlédla, jestli někde náhodou neuvidím bázi pod oční stíny - zeptat se nebylo koho :), a zamířila jsem dál.

Potom jsme se vydali vybírat dárky pro tchánovce. Dokážu pochopit, že někdo nemá dárky pár dní před Vánoci nakoupené. Ale bloumat bezcílně po nákupním centru s malým dítětem a doufat, že na něco přijdu, je jen pro silné jedince. Ovšem já jsem s touto situací počítala a tak trochu jsem dárky za svého milého předvymyslela :) :) Takže jsme se vydali do fotoprodejny pro digitální rámeček na fotografie. Prodavačka si pracovní dobu krátila pro změnu telefonováním. A nehodlala s tím přestat, ani když jsme vešli do prodejny. Dokonce ani ve chvíli, kdy jsem stála u pultu a evidentně jsem něco chtěla. Když tedy dotelefonovala, zeptala jsem se jí na ty rámečky. Odvětila, že mají ty, co jsou vystavené (asi tři druhy, ale to není její chyba, to chápu), nicméně na můj dotaz, jestli by nám nějaký doporučila (samozřejmě, že jsem si na internetu prošla pár recenzí, no, bohužel ani jeden z mých favoritů nebyl k dostání :) ), mi vysvětlila, že jsou všechny stejné, ať si vybereme ten, co se nám nejvíc líbí... Moje předsevzetí pro tyhle nákupy bylo jasné - hlavně zůstat v klidu! Takže jsem se přesunula zpátky k rámečkům, vybrali jsme ten relativně nejlevnější (když jsou přeci všechny stejné, tak nebudu kupovat ten nejdražší, že!) a šli jsme svoji volbu sdělit prodavačce. Ale ouha, paní opět telefonovala... snažila jsem se aspoň zeptat, jestli má rámeček český návod, ale prostě mě neslyšela... tak jsem to nechala na muži a šla jsem pryč, v rámci svého hesla Hlavně zůstat v klidu.

Nakonec jsem zašla do Yves Rocher. A ne, nekoupila jsem si tam nic ze svého wishlistu, rozhodla jsem se svoje slevové poukázky využít ke koupi dárku pro panimámu (neboli tchýni) - jsem to ale šlechetná duše, což? :) :) Musím říct, že v tomto obchodě jsem byla prvně a opravdu jsem si tam spravila chuť. Prodavačka byla milá, ochotně mi poradila, nevadilo jí, že jsem na ni vytáhla asi deset slevových kuponků a poukázek, ochotně mě namatlala všemi krémy, co jsem si prohlížela... bohužel jsem neměla moc času si tam všechno pořádně prohlédnout, možná bych narazila i na ten jablkový peeling (na internetu už ho nemají). Docela mě překvapilo, že mi paní prodavačka nedoporučila kupovat BIO řadu krémů na pleť, že prý jak je to přírodní, že by na to mohla vzniknout alergická reakce (i když ji stejně podezírám z toho, že to řekla kvůli tomu, že krémy byly o něco levnější než ty, co jsem nakonec koupila :) ). Každopádně jsem udělala dost velkou tržbu a doufám, že můj dárek bude mít úspěch :)

Koukám, že jsem se docela rozepsala, tak doufám, že to aspoň někdo dočetl až do konce :)


Malá poznámka závěrem - dokonce tam nebylo ani tolik lidí, jak jsem se obávala...asi to správné šílenství ještě nevypuklo!

A co Vy? Máte také "štěstí" na prodavačky?

2 komentáře:

  1. Majdo, Biosilk neprodávají v našich drogeriích, to budeš muset objednat z netu. :)
    Jinak zřejmě bezva den, fotorámeček bych paní prodavačce rozbila o hlavu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, díky za radu :) No, každopádně mám zase zážitek, znáš mě :) :)

      Vymazat