28. prosince 2012

Nenaolejuje-li Julie...

Ahoj!

Dnešní jazykolamný název skrývá recenzi na regenerační obličejový olej od Saloos, který jsem našla v prosincovém LadyBoxu.

Moje první reakce na tento produkt byla hodně rozpačitá. Nemám ráda na obličeji nic mastného a tak jsem si myslela, že olej zůstane nepovšimnut někde na dně skřínky. 

Ale stejně mi to nedalo a řekla jsem si, že než něco odsoudím, měla bych to nejdřív vyzkoušet. I kdyby jen proto, abych si mohla říkat "Já jsem to věděla". :) Ale tenhle olej mě parádně převezl.

Používám ho zhruba 3x týdně místo nočního krému. Poprvé jsem se namazala a uléhala jsem s pocitem, že jediným efektem bude leda tak opatlané povlečení. Ale co se nestalo! Obličej byl krásně hladký a jemný. Tohle prostě nedokáže žádný krém na světě. Poprvé jsem ho z opatrnosti nanesla jen malé množství, takže jsem ho na obličeji ani moc necítila, ale teď už s ním tolik nešetřím, i když i to malé množství je dostačující  Tolik obávaný pocit umaštěnosti se nekoná, olej se vstřebá a působí jen tam, kde má - totiž na obličeji. Vůně granátového jablka není nijak výrazná a po nanesení se prakticky ztratí, což je dobře.

Jediné dvě výtky, které k výrobku mám, se týkají balení, což je ale ovlivněno hlavně tím, že se jedná o vzorek. Zaprvé je to způsob aplikace. Jak jsem se dočetla na webu, klasická balení mají kapátko - takže si olej můžete dávkovat takřka s lékárenskou přesností. Můj vzoreček má ale v hrdle pořádnou "díru", takže kolikrát si nanesu oleje víc, než bych chtěla a než je vůbec nutné. Další věc je ta, že se na balení nepíše, jestli se má olej používat na suchou nebo vlhkou pokožku - na internetu jsem se dočetla, že oba způsoby jsou možné, takže chybu neuděláte ani v jednom případě. Zkoušela jsem obojí a osobně mi víc vyhovuje před použitím pleť navlhčit - potom se olej i lépe roztírá, pěkně po kůži "klouže" a rychleji se vstřebá.

I když je výrobek určen primárně pro náročnou, zralou a suchou pleť, což není tak úplně můj případ, jsem s ním spokojená a i moje smíšená pleť ho snáší dobře. Granátové jablko navíc chrání pleť před volnými radikály a bojuje s vráskami a to se počítá. A když jsem se dočetla, že jeho vůně má povznášet unavenou mysl, musím mu přičíst další body navíc :) Samozřejmostí je čistě přírodní složení.




A co Vy? Používáte někdy obličejový olej?

Žádné komentáře:

Okomentovat