17. prosince 2012

Nápověda pro Ježíška

Ahoj,

tak jsem usoudila, že nutně potřebuji doplnit svoji kosmetickou výbavu. A protože Vánoc jsou na spadnutí, "napsala" jsem dopis pro Ježíška :) Tak uvidíme, jestli se jím bude řídit...



Paletka Sleek v odstínu Oh So Special už je na cestě - to abych se měla na co těšit. Pořídila jsem si ji v e-shopu u Madalen. 

K paletce samozřejmě potřebuji pořádnou sadu štětců - přeci je nebudu šmudlat jen tak obyčejným aplikátorem nebo nedej bože prstem! :) Nemusí být tak moc velká, do začátku si vystačím s nějakou základní sadou.

A když už si na stíny pořídím pořádné aplikátory, tak musím mít pochopitelně i bázi! Ta paletka se mi opravdu vyplatí!! :) :)

Vlasové hedvábí od Biosilku - u An. jsem našla tenhle zajímavý článek - když jsem viděla v SenzaBoxu hedvábí Chi, tak jsem se o tenhle produkt začala víc zajímat. A protože ho chci vyzkoušet, tohle malé balení bude ideální a já doufám, že mi bude vyhovovat :)

Pudr Rimmel Stay Matte - můj starý pudr už mele z posledního a když jsem procházela recenze na internetu, neustále na mě "vyskakoval" tenhle Rimmel. A navíc ho mají do konce roku v Rossmannovi ve slevě, takže je to jasná volba - jen doufám, že na mě ještě nějaký zbude, než se tam dostanu... :)

Sice si myslím, že si Ježíška budu dělat sama, ale to má taky svoje kouzlo, nebo ne? :) :)


A co Vy? Píšete dopis Ježíškovi? A taky si nakupujete dárečky i pro sebe? :)

2 komentáře:

  1. Tak ať se Ježíšek snaží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle seznam vidím spíš na vlastní zdroje, takže ano, budu se snažit :) :)

      Vymazat