16. prosince 2012

Vánoční Jarmark

Ahoj, moji milí :)

Včera jsem si vyrazila na vánoční Jarmark, který se konal v naší vesnické základní škole :) Akce byla zároveň i dnem otevřených dveří, tak jsem se po mnoha a mnoha letech vrátila tam, kde jsem strávila svoje dětství :)




Na jarmarku se prodávaly výrobky s převážně vánoční tematikou, které vyrobily děti ze školy i školky v hodinách nebo při kroužcích. Výtěžek z prodeje se samozřejmě vracel zpět do školy, aby se za něj nakoupily pomůcky pro děti. Ceny byly lidové, takže si opravdu každý mohl něco odnést a udělat tak radost nejen sobě, ale hlavně dětem, které také "dohlížely" na prodej svých výrobků. A bylo vidět, že si to opravdu užívají. Mám pro Vás pár fotek mých úlovků - i když tedy přímo moje je jen část, zbytek nakoupily mamka a ségra :)

Co se týče Dne otevřených dveří, skoro jsem školu nepoznávala, tolik novinek a změn se událo v relativně krátké době... ale o tom článek není :)



Všechny úlovky pohromadě. Moje jsou jen čtyři :)



Ozdoba z barevného papíru a perníkový stromeček - ten je můj a mám z něj opravdu velikou radost, přišel na 55 Kč a prodaly se úplně všechny, co tam byly!





Příjemně voňavý sáček (měli i bez vůně) a papírový stromeček - to je přesně ta věc, co se nedá koupit v obchodě a dělá Vánoce Vánocemi, i když je nedokonalý, má prostě to správné kouzlo :) Opět moje úlovky - sáček možná dostane někdo k Vánocům :) Sáček byl za 20 Kč a stromeček za 10 Kč.




Krajinku se stromečky vyráběl pětiletý synovec ve školce - ukořistila babička :) Jmenovky jsou úžasné, 6 kusů vyšlo na 25 Kč a už se těším, až je budu navazovat na dárky. Mrzí mě, že jsem si jich nekoupila víc!




Keramické ozdobičky, roztomile šišaté :)




Ta vyšívaná "dečka" je záložka do knihy...





Přáníčko





Vánoční věnec - taky jsem si ho chtěla koupit, no, nějak na něj nedošlo, třeba příště :)



Ještě jednou pytlíček a jmenovky - prostě super kup :)




Jarmark mě opravdu příjemně překvapil, byla i soutěž o nejlepší cukroví, školní pěvecký kroužek zpíval koledy, prostě super akce. Líbila se mi myšlenka i ta správná vánoční atmosféra. Jen mě překvapilo, že nepřišlo až tak moc lidí, jak jsem si myslela...


A co Vy? Byli jste na  nějakém jarmarku nebo trhu? A pořídili byste si takovéhle "originální" výrobky?

2 komentáře:

  1. Na vánočním jarmarku jsme v naší malé škole byli taky :) A vypadalo to tam úplně stejně. Jen lidí tam bylo celkem dost. Teď zas máme doma o pár pěných dekorací víc :) Jo a asi jsem škodolibá, ale vždycky mi připadá vtipné, jak se chudáčci děti snaží spočítat, kolik jim máme dát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem jim radila - neměla jsem takovou trpělivost :) Stejně je na tom nejlepší, jakou z toho mají radost, když se něco prodá :)
      A ani jsem nevěděla, že se to dělá i jinde, no jo, já jsem asi sto let za opicemi :D

      Vymazat