4. prosince 2012

První vánoční dárek aneb LadyBox prosinec 2012

Ahoj, moji milí!

Tak už je to tady. Ten "dlouho očekávaný den" konečně nastal. Dorazil mi prosincový LadyBox!! :) Opravdu jsem se na něj těšila, protože teď, v předvánočním čase evokuje milý dárek víc, než kdy jindy. A já tak ráda dostávám dárky (pomineme-li fakt, že jsem si ho sama objednala a zaplatila :) ) Navíc dárek s překvapením - lepší, než Kinder vajíčko :)

Vím, že některé z Vás si ho schovávají až pod stromeček - schválně, kdo to vydrží? :) A taky jsem četla hodně názorů, že vánoční/prosincové edice obou krabiček budou rozhodující v tom, ke kterému boxu se kdo přikloní. Já vím, že tenhle bude - aspoň na pár měsíců určitě - můj poslední. Ono to taky něco stojí, koupelna není nafukovací a taky si myslím, že se to po čase trošku "omrzí". Ale i nadále budu "svůj" LadyBox sledovat a pokud náhodou uvidím něco, co prostě "nutně potřebuji", tak si ho zase ráda koupím :) Ale už žádné překvápko, hezky si počkám, až se uveřejní obsah. A samozřejmě budu sledovat i SenzaBox - jsem zvědavá, jakým směrem se bude dál ubírat, protože ta poslední edice byla popravdě pro většinu z Vás spíš zklamáním, než čím jiným. Ale dost už plkání, vrhneme se na rozbalování :)




Pozor! Následující článek obsahuje fotografie LadyBoxu ZEVNITŘ! Vstup jen na vlastní nebezpečí!!! Varování pro ty, kdo si chtěl boxík schovat opravdu až na Štědrý večer :)



Minule jsem box tak trochu odbyla jednou fotkou a porovnáním s konkurencí, ale to bylo jen proto, že jsem si ho objednala až v době, kdy ho byl dávno plný internet. Tentokrát snad nebudu s recenzí úplně poslední :) 

Tak se pohodlně usaďte, začínáme :)

LadyBox nám od minule podražil. Aktuálně za jedno vydání zaplatíte 299 Kč. Rozdíl není takový, ale je to prostě víc, než první dva měsíce. O to víc jsem byla zvědavá, jak se tvůrci "vytáhnou" :) Navíc, jedná se o prosincovou, tedy vánoční edici, což je zase o důvod víc k velkému očekávání.

Tenhle box není tak úplně box. Vlastně je to pytlík! Tenhle nápad se mi hodně líbí, k Vánocům se to hodí, skoro jsem čekala, že uvnitř bude uhlí! Svádí k tomu i ta černá barva s růžovým logem - tahle kombinace se evidentně minule osvědčila. Sáček je ze 100% bavlny a výplň tvoří dřevitá vlna - která vypadá trošku jako dřevěné seno. Celé tohle vydání je totiž zaměřené na kosmetiku šetrnou k přírodě. Píše to i sama Lady ve svém "dopise", či spíše letáčku, který má tentokrát o dost větší rozměry. Ono těch letáčků je v krabici víc, než by snad bylo nutné - což mi až tak moc ekologické nepřijde - šetřeme naše lesy, že! Každopádně obsahují nějaké ty slevy a navíc vzorek koupelového oleje Nobilis Tilia -  škoda, že máme jen sprchový kout, ale olej se určitě neztratí.
















Pytlíček mě baví, přijde mi to lepší, než krabička - nijak  netoužím mít svůj příbytek vyzdobený LadyBoxovými schránkami, sáček je skladný a může se hodit - třeba na cvičky nebo  na to uhlí :)

Jste zvědavé, co jsem dál našla ve svém sáčku? :)





















NevO Dead Spa Tělové máslo Milk and Honey

Dámy, pozor! Tenhle výrobek nám tvůrci LadyBoxu dopřáli v plném balení 250 ml, jehož cena činí 700 Kč. Nikdy před tím a myslím, že ani dlouho potom se mi nestane, že bych se mazala něčím tak drahým :)
Konzistence mi připomíná spíš krém než máslo a co se týče vůně, tak tam cítím hlavně to Mrtvé moře, po Medu s Mlékem ani památky. Ale vůně je to úžasná, krabička bytelná, zatím je to pro mě jasný favorit a to i přes to, že jsem se skoro modlila, aby už LadyBox nebsahoval žádné mléko/máslo/krém :) Ve složení mimo jiné najdete moje oblíbené bambucké máslo, tak uvidíme, jak moc bude hydratovat.

















Inglot oční stín

Odstín je takový tělovo-broskový s jemňoučkými třpytkami. Potud v pořádku. Ale jedná se o plné balení stínu do paletky. Bohužel paletku nevedu. V praxi to znamená, že stín je jen v takovém tom kovovém "kalíšku", přišel sice zatavený do igelitové folie, ale když ji odstraníme, tak nám zbude de facto "torzo" stínu, bez vlastního obalu. Což je v mém případě docela podstatné mínus.

















Dermalogica Daily Microfoliant

Moje první reakce byla nadšená. Hurá, peeling. To je přesně to, co jsem potřebovala. Navíc je to mini-balení s obsahem 15 ml. Peeling nepoužívám moc často, takže ho obvykle ani nestihnu spotřebovat. To v tomto případě nehrozí. Po bližším zkoumání jsem zjistila, že se jedná o čistící pudr. Pro mě absolutní neznámá. Ale není to takové sci-fi, jak by se mohlo na první pohled zdát :) Půl čajové lžičky prášku se smíchá s vodou a vznikne pasta, která se používá jako klasický peeling. Do teď jsem peeling nejraději používala večer ve sprše, což je s tímhle výrobkem dost obtížně proveditelné. Škoda, klasika by mi udělala jistě větší radost, ale tohle je jen první dojem, uvidíme, jak se osvědčí v praxi :)


















Saloos Bio regenerační obličejový olej

Dalšími variantami Saloos výrobků byly Bio Karité balzám a Masážní a tělový olej. Obličejový olej nevypadá vůbec špatně, hydratace není nikdy dost. Měl by vonět po růži, levanduli a granátovém jablku, já tam cítím sirup proti kašli a olejíček do aromalampy.... tak nevím :) :) Možná bych přeci jen víc uvítala ten Karité balzám... jsem holt nevděčná osoba, ale léčím se :)





Fleur de Santé Clarity Denní i noční krém

Zase bych spíš uvítala tu druhou variantu, neboli Masku a odličovač v jednom. Krém voní příjemně - tentokrát žádné zvláštní aroma :) Každopádně jsem na něj zvědavá, je to 15 ml balení, takže na cesty bude super. Vlastně jsem si přála nějaký (rozumně) malý pleťový krémík na doplnění své "vzorkové taštičky". Masku si na cestách asi dělat nebudu. Jediné mínus je to, že krém je určený pro suchou nebo zralou pleť - nemám ani jedno z toho, tak to nejspíš nebude úplně to pravé ořechové, ale uvidíme.

















Lavera Basic krém na ruce

Milé překvapení. Vůně mi připomíná - a teď se podržte - zubní pastu a lékořici... Kam já na to chodím?! :) Už jsem si ho zkoušela trošku namazat a na rukou je příjemný. I když Isolda to není, co si budeme povídat :) Balení 20 ml je ideální do kabelky nebo hádejte kam? Přeci na cesty :)





Intenzivní 24 hodinový hydratační krém Lavera Divoká růže

Tři pytlíčky po 1 ml... Tyhle vzorky v pytlíčcích jsou trošku nešťastné - když je načnete, obvykle začnou hned zasychat nebo se rozlijí všude kolem... Nevím, co je lepší. Vůně růží taky není tak úplně můj top, ale vyzkouším a uvidím. Každopádně mi ty tři maličké pytlíčky nebudou nikde překážet, když je náhodou nevyužiji. 




NevO Ořezávač nehtové kůžičky

Vidím to prvně a představa, že si vezmu do ruky něco ostrého a ještě se s tím cíleně přiblížím ke svým prstům není momentálně nic pro mě! Ale nikdy neříkej nikdy, jestli se mi někdy podaří zjistit, jak se s tím zachází, třeba se i odhodlám tuhle věcičku použít.





Co dodat závěrem? Já Vám ani nevím. Všechny výrobky stoprocentně použiji, o tom žádná. U většiny variant by mě ale spíš zaujala alternativní možnost. Listopadové vydání se mi po pravdě líbilo o něco víc. Prostě mi tak nějak sedlo přímo na tělo. Tak jako tak je tohle na dlouhou dobu poslední LadyBox. Pro příště už zase budu probírat regály v DM a Rossmannovi :) A ani ten moment radosti a překvapení nebyl tak intenzivní, jako poprvé. Asi všeho moc škodí... 





Malá poznámka na závěr - trošku mi tady chybí nějaké to kakao :) :)


A co Vy? Máte/nemáte, chcete/nechcete? 




6 komentářů:

  1. hezky clanek! Kakao mi taky schazi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já bych ho uvítala místo toho ořezávače kůžičky - už ten název zní strašidelně :)

      Vymazat
  2. Já si na prosinec neobjednala žádný z boxů. SenzaBox jsem nechtěla riskovat po minulém zklamání (ale třeba překvapí, budu sledovat recenze) a trochu jsem se bála, že když byl LadyBox minule tak dokonalý, tak teď už to nemůže být tak super. No, trochu jsem měla pravdu, moc nelituju, že ho nemám :) Říkala jsem si, že počkám, co v něm bude, a třeba si ho ještě objednám dodatečně, ale asi ne. Není tam nic, co bych vyloženě chtěla :) Ale pořád je mnohem lepší než ten SenzaBox...
    S těmi stíny je to fakt na houby, že musíš mít tu jejich paletku. Ale co jsem ta četla, pár bloggerek už ji doma dávno má. Mě tohle nějak minulo :) Každopádně nějspíš nás chtějí přesvědčit, abychom si koupily prázdnou paletku a k tomu další stíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě tím minulým byla tak nadšená, že jsem hned objednala další :) Ale taky bych si ho asi dodatečně nekupovala...
      Jsem opravdu moc zvědavá, s čím přijde SenzaBox, ten by měl být už příští týden. No, každopádně teď mám zásoby kosmetiky snad na celý příští rok :)

      Vymazat
  3. A už je to tu, zase přeboxováno :) mě to ale nevadí, tyhle články mám ráda a ode mě taky jeden nejspíš v sobotu přibyde, protože ladybox mám doma a já jsem v Praze, takže se k němu dřív nedostanu. Zatím jsem ale spíš zklamaná, tak uvidíe až se s ním seznámím osobně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se chce každý "pochlubit" a taky porovnat, co dostali ostatní a co na to říkají :)

      Vymazat