9. prosince 2012

Novinka od Nivea - objemový šampon

Ahoj,

dnes bych Vám ráda představila objemový šampon od značky Nivea s vylepšením složením. Prozatím  jsem vyzkoušela jen vzorek, ale i tak jsem si svůj názor stihla udělat.

Nivea šampon jsem v minulosti použila snad jednou a nebyla jsem s ním tenkrát vůbec spokojená. Nabyla jsem tehdy přesvědčení, že by se Nivea měla držet svých krémů a vlasovou kosmetiku přenechat jiným. Ale je to už opravdu hodně let zpátky, proto, když se mi dostal do ruky tenhle vzorek, rozhodla jsem se pro "reparát". 



Šampon má nové, vylepšené složení. To nemůžu posoudit, protože jsem ho měla poprvé, ale samozřejmě výrobcům věřím :) Opravdu příjemně voní. Tak nějak čistě a svěže. Takže první velké plus. Nijak moc nepění, což je pro mě nezvyk, ale samozřejmě dobře vím, že to není na škodu. Vlasy umyje i tak důkladně, po opláchnutí jsem měla pocit čistých, lehkých vlasů. Neměla jsem ani problémy s rozčesáváním, což je dalších pár bodů navíc - opravdu nesnáším zacuchané vlasy! Co se objemu týče, žádné zvláštní změny jsem nepozorovala, ale já jsem stejně v těchto věcech skeptická - jediné, co dokáže dodat objem je důkladné vyfoukání. Takže se žádné zklamání rozhodně nekonalo. Vlasy byly pěkně jemné a provoněné až do dalšího mytí, takže já jsem stoprocentně spokojená a určitě vím, po jakém šamponu sáhnu, až budu mít zase cestu do drogerie. Možná vyzkouším i vitalizující šampon ze stejné řady. 


Malá poznámka závěrem - vím, že fotit prázdný pytlíček od vzorku vypadá divně. Ale pro představu by to mělo snad stačit :)






A co Vy? Máte svoji osvědčenou značku šamponu nebo rádi experimentujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat