1. prosince 2012

Malý velký zázrak aneb Záchrana pro moje ruce

Ahoj, moji milí!

Blíží se Vánoce a proto jsem dnešní článek pojala tak trochu jako pohádku o jednom krému na ruce :) :)

Vánoční úklid je v plném proudu a moje ruce trpí. Mám totiž takový (asi ne moc dobrý zvyk) uklízet bez rukavic. Navíc jsem tak trochu sto let za opicemi, takže nádobí myji ručně a vytírám hadrem. K tomu přičtěte okna a vůbec poletování po bytě s hadrem a bude Vám jasné, že moje ruce z toho moc radost nemají. Proto je třeba se o ně starat. A já mám jeden krém, na který nedám dopustit!


S krémy na ruce je potíž - buď jsou lehké a nehydratují, nebo naopak i při použití nepatrného množství vytvoří takovou mastnou vrstvu, že musíte ještě hodinu po namazání chodit s předpaženýma rukama a hlavně se ničeho nedotýkat! 


Takže jsem prostě používala ty nic-moc-hydratující krémy, ale spokojená jsem nebyla. 

Kdysi v dávné minulosti, když jsem brigádničila jako pokojská (neplést si s uklízečkou, prosím :D ), jsme fasovaly krém ISOLDA. Možná jste ho někdy zahlédly v nějaké drogerii nebo spíš v obchodě se smíšeným zbožím. Cena je kolem 20 Kč a vyrábí se v nepřeberném množství vůní. Když se mi dostal do ruky poprvé, tak mi v hlavě blikalo výstražné světýlko - Nemaž se s ním, sleze Ti kůže... no, moc důvěry jsem k němu neměla, protože jsem čekala nějakou hrůzu. Takže se mi vyfasované krémy kupily na poličce. Ale moje ruce už velmi silně protestovaly proti máchání se ve vodě se saponátem a chtěla namazat. Chopila jsem se tedy onoho opovrhovaného krému, zhluboka jsem se nadechla a namazala jsem si ho na ruce...

Všechny vyfasované krémy jsem si odnesla domů a ničím jiným už jsem se nemazala!!! 

Krém je mastný, ale vstřebá se téměř okamžitě a já cítím, jak jsou ruce obalené ochrannou vrstvou. Vůně se v jednotlivých variantách moc neliší, ale není nijak vtíravá a po natření prakticky zmizí. Konzistence je taková lehká, takže se opravdu dobře nanáší a roztírá. Můžete si ho nanést jen trochu a nebo se natřít pořádnou vrstvou, pořád bude skvěle působit. Zatím jsem nenarazila na nic, co by tenhle krém překonalo. Momentálně používám variantu s olivami (muž je fasuje v práci!) a moje ruce i já jsme spokojení.

Malý dovětek na závěr - doufám, že Vás článek aspoň trochu zaujal. Nebo máte radši jen takové "suché" shrnutí? 






















A co Vy? Máte nějaký svůj "nečekaný zázrak"?

3 komentáře:

  1. Jojo, už na ni došlo :) :) Trošku jsem se inspirovala u Tebe - původně jsem se bála, že budu za exota, co nemá ani krém na ruce, ale tenhle zázrak se prostě musí šířit dál :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tenhle krém jsem nikdy neviděla. Asi ho zkusím, ještě za takovou cenu :)

    OdpovědětVymazat