2. prosince 2012

Lízátko v krabičce aneb Návrat do dětství

Ahoj!

Vím, že můj - víceméně kosmetický - blog místy připomíná spíše kuchařku/jídelníček, ale ono není divu. Většina kosmetiky má vůni po nějaké dobrotě nebo se tak i jmenuje - to je samé mléko, máslo, krém... :) No a dnešní článek bude o tělovém másle, které voní jako lízátka :)



Na Alverde tělové máslo s vůní pomeranče a černého bezu jsem si dělala zálusk od přečtení tohoto článku. Taky jsem si ho zařadila na svůj "list přání". Takže je jasné, že jsem kolem něj nemohla v drogerii DM projít bez povšimnutí.


Obal je klasický, kulatý a šroubovací. První cenu za roztomilost nebo originalitu sice nevyhraje, ale co už :) Nejdříve mně zajímala vůně. A tady se dostáváme k vysvětlení nadpisu. Vůně mi připomíná ovocná lízátka z dob mého dětství. Taková ta hranatá, placatá, barevná v průsvitném celofánu za korunu. Dneska by mi přišla moc sladká, umělá a já nevím, co ještě, ale tehdy jsem je milovala. Mám pocit, že dokonce i barvila jazyk. Celkově mi tohle máslo voní jako ty pomerančové (nebo i citronové) bonbony, ledové tříště a další citrusové dobroty.




Konzistence je hutná a lehká zároveň. Přeloženo do češtiny - je přiměřeně husté a opravdu dobře se roztírá. Rychle se vstřebá a voní docela dlouho. Hydratace je hodně dobrá - já pořád žiji v přesvědčení, že máslo by mělo být úplně nejvíc hydratační a vyživující "mazátko" ze všech. Nanést stačí opravdu malé množství.

Cena je sympatických 30 Kč za 50 ml balení, které vydrží určitě dost dlouho.

Jako i ostatní výrobky Alverde je samozřejmě přírodní. Takže další plus, jak jinak :)

Ráda bych vyzkoušela i další vůně a pokud ho ještě budou mít, až zase zavítám do DM, tak si ho určitě pořídím do zásoby :) A vůbec mi nevadí, že se na mě nedávno vysypala polička v koupelně, která je krémů, másel a mlék plná! 


A co Vy? Kupujete si některé věci na základě článků u jiných blogerek? :)






2 komentáře:

  1. Já na články jiných bloggerek dám hodně, v poslední době jsem s několik výrobků koupila právě jen na základě článku. Tenhle krém neznám, ale vůni citrusů nemusím, tak to pro mě asi nebude to pravé...
    Ale k tém lízátkům :) Hned jsem si vzpomněla, jak mi jednou táta přivezl snad z Německa (už po revoluci :D) spoustu takových červených placatých lízátek a jejich průhledné obaly byly spojené k sobě - takový řetěz lízátek. Tak jsem si každý den odtrhávala jedno lízátko a byla v sedmém nebi :D Teda dokud nedošly... No dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky pátrala i po jiných vůních, ale u nás je asi k dostání jen tahle varianta, což mě trošku mrzí. Ale do kabelky je super :)

      Vymazat