26. prosince 2012

Slevy, slevy, slevy!!!

Ahoj, 

dnes mám pro Vás jeden takový článek opravdu jen tak. :)

Slevy, slevy, slevy!!! Útočí na nás ze všech stran a my jim, ať už vědomě či nevědomě, podléháme. Ani já nejsem výjimkou. Samozřejmě si prohlížím všechny ty letáky, co nám pošťačka dává do schránky a občas pronesu tu větu - Pojedeme nakoupit do Kauflandu, protože tam mají ve slevě to či ono, co zrovna nutně potřebuji

Ale o tom dnešní článek není. Není ani o povánočních (nebo spíš čím dál tím častějších předvánočních) slevách, kdy naběhneme do obchodu a vykoupíme všechno zboží, označené nápisem SALE. Já mám na mysli všechny možné klubové, členské, věrnostní a další karty, knížky, kupony, poukázky... Určitě všichni víte, co mám na mysli :)




Musím říct, že k nim mám takový trošku zvláštní postoj. Ve své peněžence jich pár najdu a většinou je i používám. Vždyť není nic snazšího, než při nákupu vytáhnout plastovou kartičku a získat slevu, body, bonusy... A často dokonce chodí i další slevy a poukázky - ale ruku na srdce, doopravdy je člověk využije?

Zjistila jsem, že mi mnohem víc vyhovují ty slevy, které získám tak nějak automaticky, jako třeba body za nákup pokaždé, když jdu nakoupit. Třeba z Orsay mi chodí relativně často i poukázky na slevy třeba 20% na novou kolekci, ale já jsem líná si je vytisknout a běžet se podívat do prodejny, jestli bych si tam něco nevybrala. Navíc, jak se znám, asi bych tam utratila mnohem víc i se slevou :) Což je samozřejmě hlavní účel těchto nabídek. 

Naproti tomu třeba do DM chodím zásadně vyzbrojená kartou a ještě slevovou knížkou. Chodím tam často a ráda a chodila bych tam i bez nároku na slevu :) 

Pak mám pár kartiček, které jsem si založila a stejně je nijak nevyužívám. Třeba jsem členem klubu Body Basic a to jsem tam nakupovala snad 2x :) Je to samozřejmě dáno i tím, že nemám poblíž jejich obchod. Zrovna tak jsem si při svém prvním nákupu pořídila kartu do Yves Rocher - získala jsem kupu razítek a teď váhám, zda se tam vracet, abych dostala další razítka a další slevy... :) 

Nakonec je tady skupina obchodů, kde nakupuji, nabízí mi členství a já ho, ani nevím proč, sveřepě odmítám. Typickým příkladem je třeba Tesco. Chodíme tam nakupovat prakticky každý týden, dokonce sbírám i známky na nejrůznější kuchyňské náčiní (i když vím, že je nebudu chtít nikdy uplatnit), ale tu jejich Club Card mi ještě vnutit nedokázali. A v Takku dokonce pravidelně u poklady lžu, že mi chodí jejich letáčky se slevami... asi všeho moc škodí, dokonce i slev :) 


A co Vy? Kolik máte věrnostních karet a využíváte je? 




Žádné komentáře:

Okomentovat