6. prosince 2012

Planet Spa - ano nebo ne?

Ahoj!

Dnes Vám přináším recenzi na jednu obecně dost oblíbenou pleťovou masku od Avonu. Jedná se o masku s výtažky z mrtvého moře z řady Planet Spa. Tahle řada se mi líbí. Mají pěkné obaly, příjemný design, zajímavé vůně (tedy přinejmenším na parfémovaných stránkách v katalogu) a i výrobky mi většinou přijdou povedené a evokují mi tu správnou relaxaci a štědrou dávku rozmazlování. Ráda si je prohlížím, ale kupuji je zřídka kdy, protože většinou nesplní mé očekávání. Samozřejmě, že čas od času neodolám a nechám se znovu zlákat ke koupi a nebo objevím jejich výrobky pod vánočním stromečkem. Ovšem jak říkám - vůně většinou ve skutečnosti nic moc - na mě poněkud výrazná, o hydrataci ani nemluvím. Třeba krém na ruce s rýžovým saké spíš lepil, než vyživoval! Jeden z mála výrobků, který mi opravdu vyhovuje, je rozjasňující sérum. 

Tentokrát jsem podlehla pleťové masce, na kterou všichni pějí chválu. Masky obecně používám spíš výjimečně, ještě žádná mě moc nepřesvědčila o tom, že má opravdu popisované účinky Tenhle výrobek ná redukovat kožní maz a zmenšovat póry. Ale nalijme si čistého vína - velikost pórů je - stejně jako třeba typ pleti - dána geneticky a žádná kosmetika na to nemá nijak zásadní vliv. Možná je dokáže přechodně tak nějak "znenápadnit", ale to je asi tak vše. Takže jsem od ní opět nečekala nic převratného. 

Vůně se mi tentokrát líbí, klidně bych si pořídila ještě další výrobky z téhle řady. Konzistence masky je příjemně krémová a má tmavě šedou barvu. Prostě léčivé bahno. Po nanesení začne přirozeně světlat a zasychat - a mě tuhle úsměv :) Dokud jsem ji měla nanesenou na pleti, nebyl žádný problém. Dokonce i trochu chladila - ale možná to byl jen můj subjektivní dojem. Maska se má nechat působit jen 5-10 minut, což jsem trošku přetáhla, nějak jsem se vydala dělat něco užitečnějšího a předepsaná doba utekla jako voda. Po namočení vodou maska opět bez problémů změní konzistenci na krémovou a jde krásně umýt, což chválím. Potud všechno v pořádku a já jsem byla opravdu spokojená. 

Ale ouha. Když jsem se podívala do zrcadla, cože to udělalo s mými póry, tak jsem objevila dost zarudlých míst a dokonce mě začala pokožka citelně pálit. Takže to hodnotím jako velké mínus. Samozřejmě dám masce i druhou a třetí šanci, ale momentálně se mi do toho dvakrát nechce. 







A co Vy? Máte rádi tuhle řadu od Avonu?

2 komentáře:

  1. Od Avonu jsem asi na pleti nikdy nic neměla... A taky jsem ještě nenarazila na masku, která by "něco uměla". No s tím podrážděním je to škoda :/ Možná to bylo tím, že jsi ji tam měla dlouho... Ale stejně by se mi to taky nechtělo znova pokoušet :D Já mám poslední dobou asi přecitlivělou pleť, už asi druhý nový výrobek striktně odmítla :) Teď uvažuju o nějakém extra hydratačním krému, ale po zkušenostech jsem si radši zašla pro vzoreček (a dostala jsem 2 :D).

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nějakou iracionální averzi vůči Avonu. A koukám, že tohle pro mě asi taky nebude, protože moje pleť je poslední dobou hrozně přecitlivělá na cokoliv, už se na ní bojím i moc prudce podívat do zrcadla. :D

    OdpovědětVymazat