28. února 2013

Utajená zelenina

Ahoj, moji milí :)

Tentokrát to bude zase o jídle ;)

To si občas takhle nakoupím (obvykle v akci!) nějaké potraviny do zásoby, dám je do ledničky a po čase zjistím, že nastal jejich čas. Tak je zase z ledničky pěkně vyndám a přemýšlím, co by se z nich dalo vytvořit. A to je přesně případ téhle dobroty! 



Zapečená brokolice

Ingredience:
Brokolice
Šunka
Tvrdý sýr
Vajíčko
Máslo


Brokolici rozebereme na růžičky a pár minut povaříme. Mezitím si na malé kousíčky nakrájíme šunku (nebo salám, případně jinou uzeninu, co máme v ledničce) a nastrouháme tvrdý sýr. Brokolici přendáme do zapékací misky spolu s kouskem másla, šunkou a sýrem. Nakonec zalijeme rozšlehaným vajíčkem a přidáme ještě kousek másla. Nakonec necháme v troubě zapéct zhruba 15 minut - doku nemá sýr krásnou zlatou barvu :) Já jsem si k tomu ještě uvařila kuskus.

















Pár tipů na závěr - jídlo nesolíme! Šunka i sýr jsou slané dost. Z toho důvodu také doporučuji všechny ingredience smíchat dohromady - já jsem udělala vrstvy brokolice, šunka, sýr a všechnu slanou chuť jsem měla nahoře. Ale ono se to v žaludku stejně smíchá :)


Dobrou chuť!


2 komentáře: