9. února 2013

Krém proti celulitidě Swedish Spa

Ahoj, moji milí!

Dnes mám pro Vás recenzi masážního tělového gelu proti celulitidě od Oriflame z řady Swedish Spa.

Úvodem musím říct, že jsou druhy kosmetiky, kterým prostě nevěřím. Patří sem šampony - slibují lesk, objem, zacelené konečky, hory i s horaly... podobně jsou na tom i výrobky bojující proti černým tečkám no a nakonec i krémy na celulitidu. 

Tenhle gel jsem si koupila proto, že hezky voní a byl ve slevě :) Věnuji se totiž prodeji Oriflamu a tak si čas od času pořídím něco, co bych si jinak nekoupila, ale katalogy jsou mocné lákadlo... A dobře jsem udělala.




Už jsem zmínila vůni. Je taková teplá a zároveň svěží, obsahuje zázvor a opravdu se mi líbí. Balení je jednoduché a praktické. Konzistence je gelová, dobře se roztírá, rychle se vstřebá a na kůži příjemně chladí. I když musím přiznat, že zanechává malinko ulepený pocit, ale ten rychle odezní. Krém slibuje kromě hydratace vyhlazení a zpevnění pokožky. A víte co? Opravdu to funguje! I když ho nepožívám nijak zvlášť pravidelně, už po pár aplikacích je znát, že je kůže napjatější a taková hezčí na pohled. Tento krém rozhodně můžu doporučit. Ve slevě se dá sehnat kolem 150 Kč, což není až tak závratná částka při obsahu 200 ml a vydrží dlouho, protože ho stačí nanést jen trochu.






















Dnešní recenze je dost stručná, ale to je jen proto, že k výrobku celkem není co dodat. Je prostě fajn a navíc splní přesně to, co slibuje. Dobrá kosmetika se prostě chválí sama svými výsledky :)


A co Vy? Znáte řadu Swedish Spa?

1 komentář:

  1. Zajímavý výrobek, možná vyzkouším :) Řadu znám, mám z ní masážní olej. Měl by být univerzální, ale...nejlepší využití jsem u něj našla při odličování. Odličování oleji je vůbec skvělé, přijde mi, že je po něm pleť jemná a příjemná na doterk, navíc je to (z mých zkušeností) nejrychlejší způsob :)

    OdpovědětVymazat