25. února 2013

Polníček - co s ním?

Ahoj, moji milí!

Dnes si dáme zase jednu dobrotu a to salát z polníčku se sýrem a rajčatové toasty :)

Občas si takhle z obchodu donesu domů nějakou zeleninu, kterou neznám a pak sedím u Googlu a přemýšlím, co s tím, sakra, budu dělat?! Ale polníček je listový salát a co jiného udělat z listí, než zase salát? :) Takže jsem jednoduše otevřela ledničku, vyndala jsem pár ingrediencí a výborná večeře byla na světe.


Ingredience:
Polníček
Kukuřice
Měkký sýr
Cherry rajčata
Vajíčko 

Jednoduše omyjete a otrháte polníček (měla jsem variantu i s kořínky, nevím, jestli se prodává i očištěný), smícháte s kukuřicí, sýrem, rajčaty a vajíčkem uvařeným na tvrdo. Hotovo :) Salát jsem nijak neochucovala, sýr je dost slaný, kukuřice zase sladká a polníček má takovou úžasně jemnou chuť. Určitě Vám ho doporučuji ochutnat!

Ještě jsem si k tomu dala rajčatové toasty - na tmavý toastový chleba jsem dala plátek másla, nakrájela cherry rajče, na to sýr a šup s tím do mikrovlnky! Další dobrota bez práce.

Salát sice vypadá vyloženě letně, ale dávka vitamínu je potřeba i v zimě :)




















Dobrou chuť!

6 komentářů:

  1. Vypadá to opravdu dobře... :) Saláty bych mohla pořád... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě líp to chutná! :) Ten polníček má opravdu takovou jemnou chuť, že se dá kombinovat s čímkoliv.

      Vymazat
  2. Ehm ehm, zrovna jsem dojedla polníček :D Podobná variace jako Tvoje, jen bez kukuřice a toustů, zato se zálivkou z jogurtu a hóodně krutónů. Bylo to tak zdravý, až bych si dala čokoládu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, já to říkám pořád, že jsme nějak myšlenkově propojené :D Krutóny jsou skoro jako tousty ;) A kukuřici cpu do všeho :)

      Vymazat
  3. Tak to vypadá skvěle, určitě vyzkouším :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Netušila jsem, jaký to bude mít úspěch :)

      Vymazat