3. února 2013

Únorové nezbytnosti

Ahoj,

je tady další měsíc a já zjišťuji, že čím víc kosmetiky mám, tím víc jí potřebuji (čti chci :) ). Takže mi moje skromná přání opět vydala na takový malý wishlist - ono je to také tím, že pořád sleduji ostatní blogy a skoro vždycky tam najdu něco, co stojí za vyzkoušení... :)




Detoxikační maska s jahodou a čokoládou Freeman - namlsala jsem se na okurkové masce, takže mám doslova chuť vyzkoušet další. A jahoda s čokoládou? Může být něco lepšího? :) Navíc slibuje vyčistit ucpané póry, vyživit a hydratovat.

Antistresová maska s minerály z Mrtvého moře Freeman - další pán na holení... :) Zklidňuje, čistí póry, absorbuje mastnotu. A mořská kosmetika snad ani nemůže být špatná, že? :)

Pellingový sprchový gel máta a malina Oriflame - prý voní jako malinové mojito, krásně pění a peelinguje - co si přát víc? Doufám, že mi přinese trošku léta do té dlouhé zimy :)

Micelární voda od Dermacolu - má dobré recenze a je cenově dostupná - ideální adept na zkoušení. Hlavně jsem zvědavá, jak obstojí ve srovnání s Biodermou.

Hydratační kúra s mořskými řasami Alverde - další blogový objev, značka Alverde je přírodní, cenově dostupná a zatím jsem s  ní byla spokojená. Navíc se bude hodit k masce od Freemana :)

BB creams Skin 79 - kdo nemá svůj "bíbí", jako by nežil... nebo to tak aspoň vypadá (nejen) v blogovém světě. Sada čtyř minibalení je roztomilá a na zkoušení ideální - prostě nejde odolat. Navíc značka Skin 79 je machr na BB krémy.


Tak já nevím. Ty blogy mi pěkně ruinují rozpočet :)

2 komentáře:

  1. Jsem na tom stejně - od té doby, co čtu blogy, pořád objednávám a nakupuju kosmetiku :D Jinak ta jahodovo čokoládouvá maska od Freemana: já ji mám, voní sice nádherně, ale žádné účinky jsem nepozorovala. Navíc mě z ní teda po nanesení šíleně pálí oči (i když očnímu okolí se samozřejmě vyhýbám). Ale možná mám jen citlivé oči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spíš tak nějak objevuji, že existuje i jiná kosmetika, než jsem používala dřív a že je i lepší :) No a taky to tak trochu přichází s věkem - tedy v mém případě ;)

      Vymazat