26. února 2013

Mám ho ráda - nemám ho ráda...?

Ahoj, moji milí :)

Tentokrát si budeme povídat o Zklidňujícím pleťovém krému s výtažky s aloe a arniky z řady Pure Nature od Oriflame. 

Asi už jste podle názvu poznali, že na něj nemám úplně vyhraněný názor. Nebo jinak. Používám ho, i když k měnu mám pár, víceméně nepodstatných výhrad, ale znovu si ho nekoupím. Tak se pojďme podívat z blízka. 

Krém je univerzální - na den i na noc. Což mi dřív nevadilo, naopak, byla jsem ráda, že nemusím ráno zkoumat, která tubička je zrovna ta pravá. A na noční krém nemám žádné přehnané nároky, takže jsem tohle neřešila. Je určený hlavně na citlivou pleť a podle výrobce chrání, zklidňuje a obnovuje rovnováhu pleti, navíc ji zanechává krásně hebkou a hydratovanou. Tolik tedy teorie, ale co mi nabídl krém v praxi?
















Ze začátku mi ohromě vyhovoval. Vůně je celkem příjemná, i když působí trošku uměle - což je ale "problém" skoro všech Oriflame krémů. Konzistence je lehká, krému stačí málo, dobře se roztírá a i ta hydratace je obstojná. Tak kde je problém? Začala jsem ho používat na jaře. Ale přišlo léto a krém se ukázal být příliš mastný. Omrzela se mi i ta vůně. Na noc ještě ušel, ale na den jsem musela začít používat něco jiného, protože po namazání tímhle krémem jsem skoro házela prasátka. Takže jsem na něj celkem zanevřela a chtěla jsem ho poslat do věčných lovišť. Jenže já tak nerada vyhazuji kosmetiku! Tak jsem ho při jedné nedávné čistce koupelnové skříňky vzala do ruky a zkusmo jsem se namazala. A hle, jeho dobré vlastnosti byly jako zázrakem zpět. Takhle v zimě je opravdu fajn a používám ho teď podle nálady na střídačku se svým denním nebo nočním (který je také od Oriflamu a bude o něm řeč někdy příště) krémem. Mažu se s ním tedy hlavně proto, abych ho vypotřebovala, ale opravdu není tak špatný, žádnou neplechu mi na obličeji nedělá, neucpává póry ani nic podobného. Jen mi tak nějak už nestačí.


















Dá se pořídit na různých e-shopech nebo u Oriflame poradců a v akci vychází kolem 80 Kč, výjimečně i méně. Můžete si k němu dokoupit také pleťovou vodu a čistící gel - i ty jsem zkoušela, s celkem podobným výsledkem jako krém.

Takže kdybych to měla shrnout - teď v zimě se ho budu snažit vypotřebovat, protože není špatný, ale jinak to není nic, co by mě doopravdy oslovilo


 A co Vy? Používáte jeden krém celý rok?

2 komentáře:

  1. hezký blog :) přidala jsem se mezi pravidelné čtenářky a ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat