21. února 2013

BB Cream - blbý nebo ne?

Ahoj, moji milí!

Jak jste asi už poznali z názvu, bude řeč o BB creamu. A ne o jednom, nýbrž hned o čtyřech.
















Ale nejdřív asi vysvětlím ten název :) Před nějakou dobou (tuším, že to bylo loni na jaře?) se v televizi snad s pěti minutovými intervaly objevovala reklama na "bíbí krím" od Garnieru. Reklamy moc nevnímám, ale tahle byla tak protivná a tak všudypřítomná, že jsem si na BB vypěstovala slušnou averzi. A ten slogan mi automaticky evokoval verš "bíbí krím - blbý krém". Dopomohl tomu i fakt, že jsem na různé make-upy a krycí krémy nikdy moc nebyla. Ne, že bych to nepotřebovala. Spíš naopak. Byly dny, kdy jsem uvažovala před odchodem z domova nad lyžařskou kuklou. Nedívala jsem se do zrcadla. Odmítala jsem se fotit. Těžká léta dospívání... No a taky potom, představte si tu situaci. Maroussia se odhodlá nějaký ten make-up, který by ji vykouzlil bezchybnou pleť (hahaha), použít. Nejdřív horror v podobě výběru odstínu. Protože moje pleť se vymyká všem vzorníkům na světě. Už jste viděli make-up s podtónem do zelena?! :) Když už jsem si vítězoslavně nějakou tu tubičku donesla domů, nastal další boj v podobě nanášení. Nikdo nechce vypadat jako nepřirozená maska... ani já ne. Ale přesto jsem tak vypadala... a bezchybná pleť se také nekonala... tím skončily moje maskovací pokusy a já jsem na dlouhé roky zůstala věrná kombinaci korektor a pudr.

Ale letos se to nějak zlomilo. Jak jinak než na blogu jsem jsem objevila pochvalné články. Nejdřív u TRB. Zaváhala jsem. Potom u Lily. Byla jsem nalomená. Potom jsem svoji potřebu zázraku jménem BB zkonzultovala se svojí zlatovlasou dobrou vílou (není nad to, když máte někoho, kdo Vás dobře zná a umí Vám poradit). Nakonec jsem se rozhodla. BB jednoznačně ANO. Navíc mi zhruba ve stejné době bylo odtajněno kouzlo nakupování na e-bay. Při ceně zhruba 150 Kč nebylo o čem přemýšlet. A netrvalo dlouho a můj první testovací balíček BB creamů byl na cestě...

Pokud jste přežili úvod, těšte se na sladkou odměnu v podobě recenze startovací sady BB od Skin 79.

Začneme trošku zeširoka. Líbí se mi balení. Ty malé roztomilé tubičky se v krabičce tak krásně vyjímají. Navíc je i praktické - samozřejmě nejde o žádné pytlíkové vzorky, takže si svůj krémík můžete nosit libovolně s sebou. 




Všichni víme, že jednou z hlavních výhod BB je jejich odstín, který se perfektně přizpůsobí pleti. Což při prvním vykouknutí krému na svět moc nevypadá - pověstné šedé podtóny jsou všudypřítomné. A i v tomto případě má každá mince dvě strany, jak bude popsáno níže. Pokud máte pleť opravdu bledou (jako třeba já), a snažíte se dodat si líčidly trošku zdravější vzezření, BB Vám tak úplně nepomůže. Co se týče splynutí s pletí, tak je téměř dokonalé, jen by mohlo nastat trošku rychleji. Bezprostředně po aplikaci jsem si říkala - "Co to jako má být?!". Krytí nikde, přirozená pleť nikde... ale pomaloučku, polehoučku ukazoval BB své umění a já byla při každém dalším pohledu do zrcadla spokojenější. S tím souvisí i výdrž. Opravdu vypadá na pleti s postupujícím časem čím dál tím lépe. Asi to je paradox, ale proč ne :) Líbí se mi, že krém dostatečně matuje - tedy až na jednu výjimku, což uvidíte dále. I když to může samozřejmě souviset s tím, že je zima, v létě to asi samotný BB nezachrání. Jediné, co bych ještě zdokonalila, je krycí schopnost. I když perfektní krytí není primárním účelem tohohle zázraku, podejte mi prst a já Vám ukousnu ruku... :D 

|


Ještě pořád jste na příjmu? Teď už si jenom shrneme moje dojmy z jednotlivých druhů BB.

Hot pink Super+ BB 
Dokonale hydratuje, chrání před UV zářením, projasňuje a vyhlazuje vrásky; vhodný pro všechny typy pleti - tmavě růžový obal
To byl od začátku můj favorit. Je to jeden z těch, co v mém případě vytváří perfektní aristokratický vzhled. Neboli imadge porcelánové panenky nebo Sněhurky (či chcete-li, dobře uleželé mrtvoly). Jestli je tohle můj přirozený odstín pleti, tak se opravdu divím, že jsem se vdala... no nic :) Každopádně konzistence je ideální, moc dobře se s ním pracuje (štětce nejsou nic pro mně, prsty to jistí), krytí je fajn a splynutí s pletí po nějaké době dokonalé, Jen ten odstín to trošku kazí.

Diamond Collection - The Prestige BB 
Pečuje o pleť, vyhlazuje vrásky a chrání před UV zářením; vhodný pro problematickou pleť, pleť suchou, pleť s rozšířenými póry - světle růžový obal
Konzistence trošku řidší, ale pořád přijatelná, s tím asi souvisí i o něco horší krytí. Odstín je tentokrát o chlup blíže živému člověku, ale pořád to není ono. Splynutí těl i duší je obstojné. 

Diamond Collection - Pearl BB 
Dodává pleti zářivý efekt, projasňuje, vysoce hydratační; vhodný pro pleť bez hydratace, unavenou pletˇ, pleť s nerovnostmi - stříbrný obal
Tak dobře, přiznám se bez mučení. V záchvatu zkušení horečky jsem si ho nanesla na celý obličej... že to nebyla správná volba jsem pochopila při pohledu do zrcadla. Vysoký obsah třpytek ze mně na umělém světle udělal vánoční ozdobičku... naštěstí na přirozeném světle to nebylo tak hrozné a postupem času se třpytky vpily do kůže, ale prvotní dojem byl šílený. O matujícím efektu se tedy rozhodně hovořit nedá, i konzistence byla až moc tekutá. Odstín by nebyl tak hrozný, nebýt těch třpytek, no. Tak to dopadá, když jsou popisky v thajšině, či co je to za jazyk. 

VIP gold collection - Super+ BB
Projasňuje, chrání pleť před nebezpečným UV zářením a díky extraktu z kaviáru dokonale pečuje o Vaši pleť; vhodný pro pleť s nedokonalostmi, rozšířenými póry ale i pro plet´ suchou - zlatý obal
Upřímně řečeno, po zkušenostech se stříbrným BB jsem měla trošku obavy zkoušet ještě zlatý. Ale další pohroma se nekonala, právě naopak. Tentokrát stoprocentně platí, že to nejlepší nakonec. Konzistence je nejhustší ze všech, kryje nejlépe a odstín je perfektní. Svůj název VIP si opravdu zaslouží. Už si brousím zuby na plné balení.




Ještě podotýkám, že fotky jsou focené na denním světle, ale bohužel s bleskem (kromě úplně posledního snímku, ten je na světle umělém). A pod BB vždycky používám ještě svůj denní krém, takže o hydrataci Vám toho tolik nepovím.

A co dodat na úplný závěr? "BíBí" se mi líbí!!!

Doufám, že jste tenhle článek přežili ve zdraví :)


A co Vy? Máte svůj BB?

6 komentářů:

  1. Májo s tím Pearl BB jsi musela vypadat jak upíři z Twighlightu na sluníčku. :D Nech si ho jako rozjasňovač a neděs lidi. :D
    VIP mám doma, je super, ale proč to nedělaj trochu tmavší...?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ještě nevíš, že jsem s tou fešnou fasádou vyrazila směr Kaufland... :D
      Jako upír vypadám i normálně, to sis nevšimla?

      Vymazat
  2. fuuu,poriadne dlhá recenzia:) ja som používala dávnejšie BB krém Garnier, ale teraz už radšej makeup..s BB sa nejak roztrhlo vrece:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. haha... takže už jsi bb chycená..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, super věc, aspiruje na "objev" roku :)I díky Tvému blogu ;)

      Vymazat