13. února 2013

Záhadný balíček

Ahoj, moji milí :)

Něco Vám prozradím. Když mi chcete udělat radost, pošlete mi balíček. Když mi chcete udělat ještě větší radost, pošlete mi ho nečekaně. Když mi chcete udělat největší radost, dejte do něj knížku. A když chcete, abych vrněla blahem, pošlete mi nečekaný balíček s knížkou, kterou jsem vyhrála!!!

Ano, snad poprvé v životě jsem něco vyhrála :) A to něco je knížka. A to ne jen tak obyčejná. Jedná se o detektivní příběh, který napsalo hned 26 skvělých autorů. Ano, dokonce i můj oblíbený Jeffery Deaver!  Jde o souvislý příběh - každý autor napsal jednu nebo dvě kapitoly. Tak jsem hodně zvědavá - možná bude i recenze :) Nejlepší na tom je, že si vůbec nepamatuji, kdy jsem se nějaké takové soutěže zúčastnila. Znáte to - vyplníte nějakou anketu, pošlete SMSku, napíšete mail... a nic se neděje. A najednou balíček. Dokonce mi nepřišlo ani žádné upozornění, že jsem vyhrála. No, co Vám budu povídat. Nejlepší šok a překvápko a hlavně obrovská, obrovská radost :)

Dnešní článek je trošku netradiční, doufám, že to nevadí, ale musela jsem se s Vámi o tu radost podělit ;)








A co Vy? Už jste něco vyhráli?

2 komentáře:

  1. Už jsem párkrát vyhrála, ale takhle nečekaně teda nikdy. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vyhrála poprvé - tedy pokud nepočítám plesovou tombolu :D Život je holt samé překvapení ;)

      Vymazat