20. února 2013

Relax s Freemanem

Ahoj, moji milí čtenáři :)

Zima a testování (pro mně) nové kosmetiky jsou v plném proudu :)

Dnes bude řeč o Antistresové masce s výtažky z Mrtvého moře od Freemana. Tuhle pytlíčkovou masku jsem pořídila za 35 Kč v drogerii Teta.




Myslím, že většinu svých kosmetických recenzí začínám vůní. A tentokrát to opravdu stojí za zmínku. Z masky totiž cítím místo Mrtvého moře bonbony Marschmallow, které mi kupovala babička, když jsem byla malá. Úplně ty pěnové růžovo-bílé polštářky vidím (dnes bych je do pusy nedala, dřív byly lepší. A větší. A měkčí. No nic,to sem nepatří :) ). Takže vůně příjemně překvapila, dávám 100% pozitivní hodnocení a palec nahoru a plus a já nevím, co ještě :)

Další, co mě zaujalo, a to hodně, je barva. Je totiž tyrkysová. Dokonce i po nanesení na obličej a po zaschnutí. Kdybych šla na maškarní za Šmoulu, byl by to perfektní doplněk. A ještě bych voněla po bonbonech. Ale můžu Vás uklidnit, zatím s ní zůstávám v soukromí koupelny. 


Ale abychom se dostali k něčemu užitečnějšímu.Maska má hustší krémovou konzistenci a dobře se nanáší. Jak už jsem zmínila, je modrá, takže se Vám nestane, že byste nějakou část obličeje ošidili. Na masce není napsaná doba působení, respektive, má se nechat zaschnout. Já jsem se ani nestihla pořádně pokochat svým novým šmoulím image a maska ztuhla, což byl signál uschnutí. Maska se relativně dobře smývá. Říkám relativně, protože i po použití mycího gelu jsem měla takový nazelenalý odstín a na perfektní očištění ještě padla nějaká pleťová voda. Není to tak úplně mínus, ale je potřeba si na to dát pozor. 

Tenhle kousek slibuje zklidnění, absorbování přebytečné mastnoty a zjemnění pórů. Což o to, pleť je hladší a vypadá lépe, i ty póry jsou menší. Na druhou stranu se nedokážu bránit srovnání s kolegyní okurkou, která je v tomhle nepřekonatelná. 



Kdybych měla masku shrnout jedním slovem, tak je zábavná. Super barva, milá vůně, trošku zdlouhavější odstraňování a slušné výsledky. Každopádně na plné balení to nevidím, možná si časem zase pořídím tuhle zkušební verzi - koneckonců mi těch 15 ml vydrží na víc, než jedno použití. I když nám na obalu tentokrát ani neradí použití peelingu :) Každopádně Freeman mě začíná přesvědčovat, že pleťové masky mají něco do sebe a Vy se můžete těšit na recenzi varianty jahoda - čokoláda... Mňam!




Malá poznámka závěrem - teď jsem si vybavila, že Marschmallow se dělají i bílo-modré, šmoulí variantě... takže můžete do košíku k masce přihodit i ty bonbony. Když už, tak už!! :)



A co Vy? Zkoušíte rádi nové masky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat